نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷

خروج ریمستر GTA: San Andreas از گیم پس در آینده نزدیک

بازی Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition شرکت راک‌استار به‌زودی از ایکس باکس گیم پس خارج می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition پس از تقریبا ۶ ماه ایکس باکس گیم پس را ترک می‌کند. اخیرا بخش Leaving Soon اپلیکیشن موبایل Game Pass با فهرست کردن ریمستر بازی GTA: San Andreas آپدیت شد که خبر از خروج آن از این سرویس اشتراکی در آینده‌ی نزدیک دارد.

متأسفانه تاریخ دقیق خروج ریمسترGrand Theft Auto: San Andreas  از گیم پس مشخص نیست. بنابراین اگر هنوز موفق به دریافت تمام اچیومنت‌های این محصول شرکت راک‌استار نشده‌اید، بهتر است هر چه زودتر سراغ انجام این کار بروید. اگر بخواهیم حدس بزنیم، می‌توانیم بگوییم که این بازی تقریبا در اواسط ماه مه از ایکس باکس گیم پس خارج می‌شود. البته شرکت مایکروسافت تاکنون این موضوع را تأیید نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

اگر هنوز به‌سراغ تجربه‌ی بازی Grand Theft Auto: San Andreas – The Definitive Edition نرفته‌اید و می‌خواهید آن را کامل کنید، باید حدود ۶۰ ساعت صرف انجام این کار کنید. زمانی‌که این ریمستر برای اولین‌بار در ماه نوامبر در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت، وضعیت مطلوبی نداشت و شرکت راک‌استار به‌خاطر کیفیت پایین محصول مجبور به عذرخواهی شد. از آن زمان به‌روزرسانی‌های بسیاری برای رفع باگ‌های این بازی منتشر شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده