نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

عرضه رایگان بازی Terraforming Mars در اپیک گیمز استور

Terraforming Mars به‌عنوان بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز در ماه می در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که کاربران فروشگاه دیجیتالی این شرکت می‌توانند از ۵ تا ۱۲ ماه می (۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت) بازی استراتژیک Terraforming Mars از استودیو Asmodee Digital را به‌صورت رایگان دریافت کنند. این بازی جایگزین بازی ماجراجویی سورئال Paradigm می‌شود که در حال حاضر تا پانزدهم اردیهشت رایگان خواهد بود. علاوه‌بر بازی Paradigm، اثر کوآپ استودیو DoubleMoose Games به نام Just Die Already هم به‌تازگی به کاربران اپیک گیمز استور ارائه شد.

فروشگاه اپیک گیمز طی سال گذشته در مجموع ۸۹ بازی رایگان را در اختیار کاربران قرار داد که این تعداد نسبت به ۱۰۳ بازی رایگان سال ۲۰۲۰ با کاهش مواجه بوده است. در میان این بازی‌ها نام‌های مطرحی همچون Control و Shenmue 3 نیز به چشم می‌خورند. ارزش مالی این بازی‌ها در مجموع به ۲۱۲۰ دلار می‌رسد.

پوستر بازی Terraforming Mars

براساس اعلام شرکت Epic Games که طی این ماه Unreal Engine 5 را در اختیار بازی‌سازها قرار داد، کاربران در سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان را در اپیک گیمز استور دانلود کردند. از اخبار دیگر مربوط‌به این شرکت می‌توان به این نکته اشاره کرد که سونی اخیرا از سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری خود در اپیک خبر داد که مجموع سرمایه‌گذاری شرکت ژاپنی در Epic را به ۱.۴۵ میلیارد دلار می‌رساند. سونی از سهام‌دارهای شرکت Epic Games به شمار می‌آید.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و سایر افراد به اشتراک گذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده