نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹

افشای شماری از بازی‌ های PS1 و PSP سرویس PS Plus Premium

دو مورد از بازی‌های کلاسیک کنسول‌های پلی استیشن 1 و PSP که قرار است در آینده به نسخه پریمیوم سرویس PS Plus اضافه شوند، در وبسایت ردیت فاش شده است.

سونی تابستان امسال شماری از بازی‌های کلاسیک کنسول‌های قدیمی پلی استیشن را به سطح پریمیوم سرویس PS Plus اضافه می‌کند. اما به نظر می‌رسد که شماری از بازی‌های PS1 و PSP سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم پیش از آغاز به کار رسمی آن مشخص شده باشد.

این خبر توسط شماری از کاربران وبسایت ردیت گزارش شده که اطلاعات خود را ازطریق فروشگاه رسمی پلی استیشن به‌دست آوردند. در این بین، نام بازی‌های Tekken 2 و Ridge Racer 2 از PS1 و PSP دیده می‌شود. البته باتوجه‌به اینکه قرار است حدود ۳۴۰ بازی کلاسیک (از نسل ۵ تا نسل ۷) و حدود ۴۰۰ بازی نسل‌های ۸ و ۹ برای سرویس PS Plus Premium در دسترس قرار بگیرد، این موارد تنها بخش بسیار کوچکی از فهرست کامل بازی‌ها را شامل خواهد شد.

پوستر Tekken 2

اگر این بازی‌ها نشان‌دهنده‌ی آثاری باشد که سونی برای فهرست کلاسیک سرویس خود در نظر دارد، می‌توان امیدوار بود که آثار بی‌نظیری مانند Metal Gear Solid و Tomb Raider و Resident Evil نیز در آینده به طرفداران ارائه شود.

سرویس PS Plus Premium علاوه‌بر بازی‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، شامل بازی‌های قدیمی کنسول‌های پلی استیشن 1، پلی استیشن 2 و پلی استیشن 3 (به‌صورت استریم) و کنسول دستی PSP نیز خواهد بود. پلی استیشن پلاس جدید کار خود را در کشورهای آسیایی از خردادماه و در کشورهای اروپایی از ابتدای تیرماه آغاز خواهد کرد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده