نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰

انتشار تریلر حالت New Game Plus بازی Dying Light 2

استودیوی تکلند با انتشار یک تریلر از به‌روزرسانی جدید بازی Dying Light 2 Stay Human که بخش New Game Plus را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد، رونمایی کرد.

استودیوی تکلند در اوایل ماه جاری میلادی تایید کرد به‌زودی حالت New Game Plus را که به‌شدت مورد درخواست طرفداران بوده است به بازی Dying Light 2 Stay Human اضافه خواهد کرد. حال این استودیو با انتشار به‌روزرسانی ۱.۳.۰ به وعده‌ی خود عمل کرد. همچنین استودیوی تکلند برای معرفی حالت New Game Plus یک تریلر جذاب را منتشر کرد تا به بازیکنان جزئیات مربوط‌به حالت جدید بازی را نشان دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده، حالت نیو گیم پلاس بازی Dying Light 2 Stay Human مطابق انتظار به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تمام پیشرفت‌های خود از جمله قابلیت‌ها، تجهیزات و موارد دیگر را حفظ کرده و داستان بازی را مجددا شروع کنند. بااین‌حال در بخش نیو گیم پلاس، قدرت دشمنان با سطح بازیکنان هماهنگ خواهد بود تا بازیکنان برای طی کردن مراحل با چالش کافی و متناسب رو‌به‌رو باشند.

حالت New Game Plus بازی Dying Light 2 Stay Human موارد بیشتری را برای بازیکنان به‌همراه دارد؛ به‌عنوان مثال بیش از ۳۰ بازدارنده یا Inhibitor جدید به دنیای بازی اضافه شده‌اند که بازیکنان با پیدا کردن آن‌ها می‌توانند نوار استقامت و سلامت خود را تقویت کنند. علاوه‌براین، اسلحه‌های بازی رده‌ی جدید Legendary را دریافت می‌کنند. همچنین رده‌ی Platinum برای چالش‌ها و مأموریت‌های پارکور و Gold Encounters نیز به بازی اضافه شده است. درنهایت رویارویی‌ها با افزایش تعداد دشمنان دشوارتر شده و در ماجراجویی‌های شبانه دشمنانی که جایگزین می‌شوند نیز بسیار قدرتمندتر خواهند بود تا بخش کاوش شبانه بسیار خطرناکتر از قبل باشد.

دانلود ویدئو در آپارات

بازی Dying Light 2 Stay Human هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس بازیکنان قرار دارد. همچنین یک نسخه‌ی ابری از این بازی در اواخر سال جاری روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. استودیوی تکلند اخیرا تایید کرده است که این بازی در ماه اول عرضه بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده