نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

انتشار DLC جدید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در فصل بهار

با اعلام شرکت بندای نامکو، در آینده یک بسته الحاقی مرتبط با فیلم سینمایی Top Gun Maverick برای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر خواهد شد.

اخیرا شرکت بندای نامکو اعلام کرد که بازی اکشن Ace Combat 7: Skies Unknown در آینده یک DLC با محتویات مربوط به فیلم سینمایی Top Gun Maverick را دریافت خواهد کرد. این بسته الحاقی که جنگنده‌ی جدیدی را به بازی می‌آورد، قرار است در بهار سال جاری منتشر شود و جزئیات بیشتر در مورد آن نیز در تاریخ دیگری به اشتراک گذاشته خواهد شد.

استودیو Project Aces تاکنون در پشتیبانی از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown بسیار موفق عمل کرده است. بازیکنان این بازی که در ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۹ عرضه شد، توانستند در کنار محتوای پولی عرضه‌شده از طریق سیزن پس، موارد دیگری مانند ماموریت‌ها، جنگنده‌ها و اسکین‌ها را از طریق به‌روزرسان‌های رایگان دریافت کنند.

بازی Ace Combat 7

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown تاکنون فروش بیش از سه میلیون نسخه‌ای را به ثبت رسانده است و احتمالا شرکت بندای نامکو اکنون برای معرفی نسخه‌ی بعدی این سری آماده می‌شود. چندی پیش کازوتوکی کونو، مدیر برند Ace Combat تایید کرد که نسخه‌ی بعدی مجموعه با استفاده از آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. استودیو ICLA که روی ساخت نسخه‌های Brilliant Diamond و Shining Pearl سری پوکمون کار کرده است نیز به عنوان یک استودیوی پشتیبان در توسعه‌ی نسخه‌ی جدید Ace Combat مشارکت دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و کاربرهای دیگر به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده