نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵

احتمال عدم انتشار دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order برای نسل ۸

جف گراب، خبرنگار و اینسایدر شناخته‌شده‌ی ویدیوگیم می‌گوید که دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای کنسول‌های نسل ۸ عرضه نخواهد شد.

بیش از دو سال از عرضه بازی تحسین شده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order توسط ریسپاون اینترتینمنت می‌گذرد و حالا احتمالا حدود یک ماه تا رونمایی رسمی از دنباله‌ی آن باقی مانده است. در جدیدترین اخبار مرتبط با این بازی، یک اینسایدر مطرح ادعا کرد که دنباله‌ی بازی Fallen Order فقط برای نسل ۹ عرضه خواهد شد.

براساس ادعای جف گراب، خبرنگار و اینسایدر شناخته‌شده ظاهرا دنباله‌ی مورد انتظار بازی Jedi: Fallen Order برای پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. در حقیقت گویا کاربران کنسول‌های PS4 و ایکس باکس وان از فرصت تجربه‌ی این بازی محروم خواهند بود.

شاید برخی از طرفدارها از شنیدن این خبر ناامید شوند؛ به‌خصوص در شرایطی که خرید کنسول PS5 و Xbox Series X/S برای بسیاری از علاقه‌مندان دشوار شده است. اما از طرفی می‌توان گفت که تمرکز روی نسل ۹ می‌تواند خبر خوبی برای کیفیت نهایی بازی باشد. چرا که در این صورت، توسعه‌دهندگان دیگر با محدودیت‌های سخت‌افزار قدیمی نسل قبل مواجه نخواهند بود و این دست آن‌ها را برای ارائه بهترین اثر ممکن باز می‌گذارد.

نمایی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

مطمئنا هیچ یک از طرفداران نمی‌خواهند مشکلات پیش‌آمده برای بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 ناگهان گریبان‌گیر دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شوند. لذا فارغ از عدم دسترسی بخش قابل توجهی از کاربران به کنسول‌های نسل جدید، می‌توان این تصمیم را برای طرفداران بازی‌های جنگ ستارگان مثبت توصیف کرد.

جف گراب در جایی دیگر گفت که این بازی احتمالا در مراسم Star Wars Celebration رونمایی خواهد شد. البته تاکنون هیچ برنامه‌ی رسمی برای حضور Fallen Order جدید یا هر بازی دیگر در این رویداد اعلام نشده است.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع bespinbulletin
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده