نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

احتمال عرضه بخش بتل رویال بازی Halo Infinite در فصل پاییز

براساس شایعات اخیر، حالت بتل رویال Halo Infinite در چند بخش از کمپین داستانی بازی الهام گرفته است و در ماه نوامبر منتشر می‌شود.

کمتر از یک هفته تا انتشار فصل دوم بخش آنلاین هیلو اینفینیت باقی مانده است و بازیکن‌ها در انتظار اطلاعات تازه از محتوای جدید این بازی شوتر هستند. هفته گذشته شاهد انتشار نقشه‌ی راه آماده‌شده از سوی استودیو 343Industries بودیم که تاریخ حدودی در دسترس قرار گرفتن محتوای جدید فصل جدید را به اطلاع هواداران می‌رساند.

حالا گزارش جدیدی از سوی جز کوردن، خبرنگار وب‌سایت ویندوز سنترال منتشر شده است که از احتمال عرضه‌ی حالت بتل رویال تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر می‌دهد. مدتی پیش استودیو مستقل Certain Affinity که در ساخت نسخه‌های قبلی سری هیلو نیز با مایکروسافت همکاری داشت، اعلام کرد در حال توسعه محتوای جدیدی برای بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت است. طبق گفته‌های کوردن این حالت جدید که در حال حاضر با نام رمزی Project Tatanka شناخته می‌شود، از چند سال گذشته در دست ساخت بوده است.

براساس این اطلاعات جدید، Tatanka با دیگر بازی‌های بتل رویال مرسوم این روزها تفاوت‌هایی دارد. برای مثال گویا از عناصر خاصی از گیم‌پلی بخش داستانی بازی در ساخت این بتل رویال استفاده شده است. ظاهرا گیم‌پلی PvPvE در این حالت نقش دارد؛ به این معنا که بازیکنان علاوه‌بر مبارزه با گیمرهای دیگر، با NPCها یا دشمنانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند نیز رو‌به‌رو خواهند شد. همچنین بازیکنان می‌توانند در جریان هر مسابقه، پایگاه‌های Forward Operating Bases نیروهای Banished را تصرف کنند که در سراسر نقشه بازی پخش شده‌اند.

مستر چیف در نقشه بخش داستانی Halo Infinite

طبق گفته‌های کوردن این بخش همچنین کوئست‌های فرعی و هدف‌های مشخصی برای از بین‌ بردن در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد که با انجام آن‌ها می‌توانیم سطوح بالاتری از بتل‌پس بازی را دریافت کنیم. براساس این اطلاعات، سازندگان این بخش قصد دارند تا علاوه‌بر گیمرهای حرفه‌ای و کهنه‌کار Halo، توجه کاربرهای دیگری را جلب کنند که پیش از این تمایل چندانی به تجربه‌ی بخش چندنفره سری هیلو نداشته‌اند.

براساس شایعات جدید ظاهرا بازیکنان با استفاده از سفینه‌های UNSC وارد نقشه پهناور این بازی می‌شوند و برای شکست دیگر بازیکن‌ها به جست‌وجو برای لوت‌ها و سلاح‌های بهتر می‌پردازند. سفینه‌های مورد اشاره شباهت‌های زیادی به Drop Podsهایی دارند که برای اولین‌بار در بازی محبوب Halo 3: ODST با آن‌ها آشنا شدیم. بازیکنان می‌توانند این بخش جدید را در قالب گروه های دونفره و سه‌نفره نیز تجربه کنند. پیش از این در بررسی‌ فایل‌های بازی توسط هواداران شاهد کشف نام این حالات دو نفره و سه‌نفره بودیم.

هنوز مشخص نیست که قرار است تا در چه تاریخی شاهد معرفی رسمی بخش بتل رویال بازی هیلو اینفینیت باشیم. اما طبق اطلاعات کوردن احتمال بالایی وجود دارد تا همزمان با انتشار فصل سوم در ماه نوامبر، این حالت سرانجام در دسترس پلیرها قرار بگیرد. هرچند که احتمال دارد ددر مراحل پایانی توسعه‌ی این پروژه تاخیری رخ دهد و در آن صورت باید منتظر انتشار این بتل رویال در اوایل سال ۲۰۲۳ و عرضه‌ی سیزن چهارم هیلو اینفینیت باشیم.

بخش مولتی‌پلیر بازی Halo Infinite هم‌اکنون به‌صورت رایگان روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده