نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱

وجود ۱۸۶ پایان منحصر به فرد برای بازی The Quarry

طبق اعلام استودیوی سوپرمسیو گیمز، در داستان بازی The Quarry انتخاب‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند که درنهایت منجر به ۱۸۶ پایان منحصر‌به‌فرد خواهند شد.

به‌تازگی ویل بایلز از استودیوی سوپرمسیو گیمز در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN اعلام کرد که داستان بازی ترسناک The Quarry دارای ۱۸۶ پایان منحصر‌به‌فرد خواهد بود. پایان‌های چندگانه برای بازی‌های استودیوی سوپرمسیو گیمز یک اتفاق جدید به شمار نمی‌آید؛ چرا که پیش از این در بازی‌های Until Dawn و The Dark Pictures Anthology شاهد چندین پایان مختلف برای داستان این بازی‌ها بوده‌ایم.

بااین‌حال نوشتن ۱۸۶ پایان برای یک بازی خیره‌کننده است. به‌گفته‌ی بایلز، پایان‌های بازی تنها با مرگ یا زنده ماندن شخصیت‌ها تغییر نخواهند کرد بلکه داستان منشعب و چندشاخه‌ی The Quarry نیز سبب رقم خوردن اتفاقات زیادی خواهد شد. ویل بایلز در این‌باره افزود:

«ما داستان را مانند یک فیلمنامه می‌نویسیم. بازیگران سینما معمولا به دیدن یک فیلمنامه‌ی صد صفحه‌ای عادت دارند، اما داستان بازی بیش از هزار صفحه است. [بازیگران] می‌توانند بسیار نگران شوند. ما باید روزی ۵۰ صفحه را فیلم‌برداری کنیم که غیرمعمول است. این حجم از ضبط محتوا دیوانه‌کننده است. ما ۱۸۶ پایان مختلف برای شخصیت‌های داستان توسعه دادیم که تنها به مرگ و زندگی بستگی نخواهند داشت. داستان‌هایی که این شخصیت‌ها در راه دارند، بسیار متنوع است. شاخه‌های داستانی واقعا یک کابوس ریاضی با رشد تصاعدی هستند».

بازی The Quarry قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. به‌گفته‌ی استودیوی سازنده این بازی دارای یک حالت سینمایی به نام Movie Mode خواهد بود که به بازیکنان امکان می‌دهد بازی را بدون فشردن دکمه به پایان برسانند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده