نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

توسعه بازی Gravity Goal توسط 2K Games برای رقابت با راکت لیگ

به‌گفته‌ی تام هندرسون، شرکت 2K Games در حال ساخت یک بازی رقابتی و آنلاین به نام Gravity Goal است که باتوجه‌به سبک گیم‌پلی، می‌توان آن را رقیب Rocket League به شمار آورد.

اخیرا تام هندرسون در وب‌سایت Exputer به اطلاعات جدیدی اشاره کرد که از بازی آنلاین و معرفی‌نشده‌ی شرکت 2K Games به‌دست آورده است. وی گفت که براساس گزارش منابع داخلی، توکی گیمز در حال توسعه‌ی یک بازی جدید به نام Gravity Goal است که می‌خواهد با بازی Rocket League رقابت کند. به نظر می‌رسد که بازیکنان باید در این اثر به‌جای راندن اتومبیل‌ها، سوار بر موتورهایی شبیه به TRON شوند.

احتمالا هدف اصلی رقابت‌های این بازی دقیقا مانند راکت لیگ خواهد بود که در آن بازیکنان در مسابقات مختلف با کنترل اتومبیل خود به توپ ضربه می‌زنند تا آن را وارد دروازه حریف کنند. بااین‌حال بازی Gravity Goal در گیم‌پلی خود از یک تفاوت جزئی با Rocket League استفاده می‌کند که مربوط‌به پرتاب دیسک است؛ بدین صورت که بازیکنان می‌توانند در حین انجام رقابت‌ها به سمت دشمنان خود دیسک‌های مختلفی را پرتاب کنند و به آن‌ها آسیب بزنند.

 Tron Bike

(موتور Tron)

هندرسون در ادامه می‌گوید که تصاویر ارائه‌شده توسط منابع داخلی نشان می‌دهند که این دیسک‌ها تقریبا شبیه توپ‌های هاکی با چراغ‌های LED درخشان هستند که پرتاب آن‌ها به سمت حریف باعث توقف یا کند شدن حرکت او می‌شود. مکانیسم تاثیر ضربه‌ی این دیسک‌ها نیز به سرعت هر دو بازیکن (شلیک‌کننده و هدف) بستگی دارد و متناسب با سرعت، میزان آسیب واردشده متفاوت خواهد بود. در طراحی بصری و محیط بازی Gravity Goal به مانند میدان مسابقات، موتورها و سایر موارد از فضایی آینده‌نگرانه و مدرن به همراه نورپردازی و ترکیب رنگ پرانرژی و روشن استفاده شده است.

شرکت تیک-تو اینتراکتیو به‌عنوان صاحب 2K Games در سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد ۶۲ بازی را تا پایان ماه آوریل سال ۲۰۲۴ منتشر کند. از این تعداد ۲۶ محصول، بازی‌های رایگان هستند که به نظر می‌رسد بازی Gravity Goal احتمالا یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.

بازی Gravity Goal ظاهرا در اواخر سال گذشته در حالت تست آلفای خصوصی بوده است. بنابراین امکان دارد که این بازی در ماه‌های آتی معرفی شود. به‌گفته‌ی هندرسون انتظار می‌رود که Gravity Goal روی پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلتفرم پی سی دسترسی گیمرها قرار بگیرد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Exputer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده