نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹

معرفی بازی موبایل وارکرفت در هفته های پیش رو

شرکت اکتیویژن بلیزارد تأیید کرد که در هفته‌های آینده از بازی Warcraft Mobile رونمایی خواهد کرد.

این اواخر شرکت Activision Blizzard به‌دنبال انتشار نسخه‌ی موبایل اکثر بازی‌های برجسته‌ی خود بوده است و بیش از یک سال قبل، از توسعه‌ی چند بازی Warcraft خبر داد. گزارش‌های اخیر از معرفی یک بازی وارکرفت در آینده‌ی نزدیک حکایت داشتند و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اکتیویژن این مورد را تأیید کرده است.

اکتیویژن بلیزارد در گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود تأیید کرد که اولین بازی موبایل Warcraft را «در هفته‌های آتی» معرفی خواهد کرد. این شرکت اظهار داشت: «بلیزارد قصد دارد تا در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از اولین تجربه‌ی موبایلی وارکرفت ارائه کند». این ناشر در اوایل سال جاری اعلام کرد که بازی Warcraft در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه خواهد شد. اکتیویژن احتمالا با معرفی قریب‌الوقوع Warcraft Mobile، جزئیات بیشتری از بازی نظیر تاریخ دقیق انتشار آن را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

شرکت Activision Blizzard اخیرا از بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بعدی بازی World of Warcraft با نام Dragonflight رونمایی کرد و بازی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic را معرفی کرد. بازی Diablo Immortal نیز در ژوئن ۲۰۲۲ به اندروید و iOS راه می‌یابد و نسخه‌ی بتای عمومی آن در اواخر سال جاری در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. ظاهرا بازی Diablo 4 نیز پیشرفت خوبی در توسعه داشته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده