نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳

اعلام تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal | تایید نسخه پی سی

بلیزارد تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal را تایید و اعلام کرده است. همچنین نسخه پی سی بازی معرفی شده است.

شرکت بلیزارد اینترتینمنت امروز با انتشار یک تریلر جدید رسما اعلام کرد بازی Diablo Immortal همزمان با نسخه موبایل، برای پی‌سی نیز منتشر می‌شود. این تریلر که همزمان با انتشار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ شرکت اکتیویژن بلیزارد منتشر شده است، از عرضه‌ی نسخه‌ی رایگان بتای این بازی در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) برای پلتفرم‌های پی‌سی، اندروید و iOS خبر می‌دهد. طبق گفته‌های سازندگان بازی، نسخه کامپیوتر Diablo Immortal مانند نسخه موبایل از کنترلرهای مختلف و قابلیت ذخیره‌سازی بین‌ پلتفرمی پشتیبانی می‌کند.

همچنین تمامی کاربران Diablo Immortal روی پلتفرم‌های موبایل و پی‌سی می‌توانند به‌لطف ویژگی کراس‌پلی یا بازی بین پلتفرمی، کوئست‌های این بازی را با همراهی یکدیگر تجربه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به فروشگاه گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای iOS مراجعه کنند. شما می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

حوادث Diablo Immortal پنج سال پس از وقایع اکسپنشن Lord of Destruction از بازی دیابلو 2 و پیش از دیابلو 3 اتفاق می‌افتد و داستان روبه‌رویی فرقه‌‌های Immortals و Shadows را روایت خواهد کرد. بازیکنان بازی را از منطقه‌ی Wortham آغاز می‌کنند و در جریان بازی به مناطقی مانند Frozen Tundra و شهر بزرگ Westmarch نیز قدم خواهند گذاشت.

یکی از قابلیت‌های جدید Diablo Immortal که پیش از این با آن آشنا شدیم، توانایی تغییر کلاس کاراکتر انتخابی بدون ساخت یک شخصیت جدید است. این قابلیت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ساخت یک شخصیت جدید، کلاس انتخابی خود را از میان ۶ کلاس Demon Hunter ،Necromancer ،Monk ،Barbarian ،Wizard و Crusader انتخاب کنند. این کلاس‌ها ۱۲ مهارت قابل آزادسازی دارند که پنج مهارت می‌توانند به‌صورت همزمان فعال باشد.

هنوز اطلاعاتی از احتمال انتشار بازی Diablo Immortal برای کنسول‌ها اعلام نشده است، اما عرضه نسخه‌ی بتای این بازی برای پلتفرم پی‌سی، می‌تواند اولین قدم برای در دسترس قرار گرفتن این بازی روی پلتفرم‌های بیشتر باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده