// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۹

انتشار گزارش های مثبت در رابطه با جذابیت بازی Skate جدید

به‌نظر می‌رسد که استودیو Full Circle شرکت الکترونیک آرتز به خوبی در حال ساخت بازی Skate جدید است و بازیکن‌ها از نسخه‌ی آزمایشی خصوصی آن لذت می‌برند.

براساس جدیدترین اخبار بازی ظاهرا تیم سازنده‌ی بازی جدید مجموعه‌ی اسکیت، مشغول برگزاری جلسات Playtest و دریافت واکنش‌های ابتدایی بازیکن‌ها به آن است. مدتی قبل یک ویدیو از نسخه‌ی پری-آلفا بازی در اینترنت پخش شد و به‌تازگی جف گراب، خبرنگار رسانه‌ی ونچربیت سراغ ارائه‌ی اطلاعات راجع به Skate رفت. او می‌گوید که به عقیده‌ی افرادی که بازی را آزمایش کرده‌اند، حتی همین نسخه‌ی آن هم بسیار سرگرم‌کننده است.

ظاهرا بازی Skate جدید در یک شهر خیالی با نام Fun City جریان دارد و جهان-باز است. بازیکن‌ها در این بازی جهان-باز با فعالیت‌ها و مأموریت‌های متنوعی روبه‌رو خواهند شد. شرکت در مسابقات و یادگیری ترفندهای اسکیت‌سواری، دو نوع از مراحل بازی را تشکیل می‌دهند. تیم سازنده شرایط مناسبی دارد و با تمرکز روی مهم‌ترین بخش‌های طراحی هسته‌ی گیم‌پلی بازی، کار تولید را به خوبی جلو می‌برد.

گویا بازی تاکید زیادی روی محتوای ساخته‌شده توسط کاربرها دارد و امکانات زیادی را برای شخصی‌سازی در اختیار گیمر می‌گذارد. جف گراب بازی جدید Skate را از لحاظ ابزارهای شخصی‌سازی، قابل مقایسه با مجموعه بازی Forza می‌داند. شما می‌توانید سرورهای خود را در این بازی بسازید و با حذف و اضافه‌ی اِلِمان‌های مختلف به محیط، اسکیت پارک مورد نظر خود را داشته باشید. این‌گونه می‌توانید عملا طراحی بازی را تا حدی تحت تاثیر خود قرار می‌دهید و مثلا محیطی مناسب برای اجرای یک تکنیک خاص اسکیت سواری را به وجود می‌آورید.

شرکت EA می‌خواهد که استودیو Full Circle از زمان کافی برای ساخت نسخه‌های آزمایشی مختلف و دریافت واکنش‌های بازیکن‌ها به آن‌ها برخوردار باشد؛ تا سازندگان کار تولید را به بهترین شکل ممکن جلو ببرند. در نتیجه مشخص نیست که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند مشغول تجربه‌ی نسخه‌ی نهایی بازی Skate جدید شوند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده