نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰

لو رفتن تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves Collection روی پی سی

تاریخ عرضه‌ی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection روی پلتفرم پی سی ازطریق فروشگاه اپیک گیمز تأیید شد.

اوایل امسال بود که تاریخ احتمالی انتشار بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای پی سی در دیتابیس Steam DB مشاهده شد. اما حالا صفحه اخبار فروشگاه اپیک گیمز رسماً تأیید کرده است که کالکشن بازی‌های آنچارتد در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۳۰ خرداد ۱۴۰۱) برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

باندل بازی‌های Uncharted تابستان سال ۲۰۲۱ توسط سونی معرفی شد. در آن زمان مشخص شد که استودیوی Iron Galaxy وظیفه آماده‌سازی نسخه پی سی این مجموعه را برعهده دارد. جزئیات بیشتر درباره این بازی از جمله مشخصات سیستم مورد نیاز و بهبودهای آن نسبت به نسخه اورجینال، با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی بازی اعلام خواهد شد.

این مجموعه شامل ریمستر آنچارتد 4 و همچنین Uncharted: The Lost Legacy می‌شود و پیش از این برای پلی استیشن 5 عرضه شده بود. این برای اولین‌بار است که شاهد انتشار نسخه‌ای از آنچارتد روی کامپیوتر خواهیم بود و این مو به‌ضوع قطعا خبر خوبی برای کاربران این پلتفرمحساب می‌آید. همچنین از آنجایی که اعلام شده با نسخه‌ای ریمستر‌شده از دو بازی موجود در این مجموعه طرف هستیم، می‌توان انتظار بهبود‌های بصری مختلفی را نسبت به نسخه‌های اصلی داشت.

نمایی از بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection پلی استیشن 5 با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه شد. اما اگر حتی فقط صاحب نسخه PS4 یکی از دو بازی این کالکشن باشید، با پرداخت ۱۰ دلار روی کنسول PS5 صاحب Uncharted: Legacy of Thieves Collection خواهید شد.

پشتیبانی از قابلیت‌های دوال سنس، بارگذاری سریع بازی، رزولوشن و نرخ فریم بالاتر و افزایش جزئیات تصویر و صدای سه‌بعدی در برخی از بخش‌ها از جمله پیشرفت‌های نسخه PS5 این مجموعه نسبت به بازی‌های اصلی بوده است.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده