// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۰

شایعه: بازی GTA 6 با موتور گرافیکی Rage 9 ساخته می‌شود

باتوجه به توییت اخیر کریس کلیپل، بازی Grand Theft Auto 6 احتمالا از موتور گرافیکی Rage 9 استفاده خواهد کرد.

تابه‌امروز شایعاتی زیادی از ششمین قسمت اصلی سری Gran Theft Auto منتشر شده است. مدتی پیش بود که راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر سری GTA رسما اعلام کرد که در حال ساخت نسخه‌ی جدید است. اما اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار نگرفت.

موردی که همیشه در نسخه‌های اخیر GTA مورد بحث قرار می‌گیرد، گرافیک و جلوه‌های بصری بازی است. این در حالی است که به‌تازگی کریس کلیپل، ژورنالیست Rockstar Mag ادعا کرد که بازی Grand Theft Auto 6 با موتور گرافیکی Rage 9 ساخته خواهد شد. او این موتور بازی‌سازی را «جلوتر از زمان خود» می‌داند.

وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «البته که نسخه جدید موتور گرافیکی شرکت راک استار گیمز (Rage 9) که از آن برای ساخت بازی GTA6 استفاده می‌شود، احتمالا فوق‌العاده خواهد بود. من توانستم اطلاعات مثبتی راجع به این موتور گرافیکی به‌دست بیاورم و به هیچ‌وجه ناامید نخواهیم شد. ما در مورد یک انجین صحبت می‌کنیم که از زمان خود جلوتر خواهد بود».

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که راک‌استار گیمز در چه زمانی Grand Theft Auto 6 را رسما به نمایش خواهد گذاشت. برخی از شایعات خبر از عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۲۵ می‌دهند و کلیپل در ماه مارس گفته بود که بازی به نقطه‌ای مهم در دوران تولید خود رسیده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده