نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۸

لو رفتن احتمالی جزئیات خریدهای درون برنامه‌ای بازی Battlefield 2042

ظاهرا بررسی داده‌های به‌روزرسانی ۴.۰ بازی Battlefield 2042 جزئیاتی از خریدهای درون برنامه‌ای آتی آن را فاش کرد.

بازی Battlefield 2042 باتوجه‌به شروع فاجعه‌بار، عدم انتشار منظم به‌روزرسانی‌ها و کاهش پیوسته‌ی تعداد بازیکن‌ها عملکرد ضعیفی در بخش‌های گوناگون داشته است. البته کار توسعه‌دهندگان با بتلفیلد ۲۰۴۷ تمام نشده است و بسیاری از بازیکن‌ها امیدوار هستند که این بازی شوتر اول-شخص میزبان محتویات و اصلاحات بیشتری شود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو دایس برنامه‌هایی برای افزودن خریدهای درون برنامه‌ای به بازی دارد.

به‌روزرسانی 4.0 بازی Battlefield 2042 اخیرا در دسترس کاربران تمام پلتفرم‌ها قرار گرفت و بیش از ۴۰۰ اصلاح برای گیم‌پلی، رفع نقایص فنی و بهبود کلی کیفیت را به‌همراه آورد. دراین‌بین یک داده‌کاو با نام Temporyal با بررسی فایل‌های این آپدیت، اطلاعاتی راجع به فروشگاه درون بازی و خریدهای درون برنامه‌ای آتی آن کشف کرد. این داده‌ها به لوازم تزئینی سربازها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه، باندل‌های قابل خرید و آیتم‌هایی برای افزایش سریع امتیاز تجربه یا XP اشاره دارند. بعید به نظر می‌رسد که مورد آخر مورد استقبال جامعه‌ی باقیمانده‌ی گیمرهای بازی قرار بگیرد.

فارغ از این موارد، ظاهرا بازیکن‌ها در آینده‌ی نه‌چندان دور می‌توانند پنج بسته‌ی ویژه دارای ارز درون بازی را خریداری کنند. فایل‌های به‌روزرسانی ۴.۰ بازی بتلفیلد ۲۰۴۷ حاوی ارجاعاتی به مأموریت‌های هفتگی و اضافی بتل پس است که احتمالا با شروع فصل اول در تابستان ۲۰۲۲ در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت. در پایان Temporyal تصویری از منوی فروشگاه Battlefield 2042 را به اشتراک گذاشت که در ادامه قابل مشاهده است.

منو فروشگاه Battlefield 2042

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Battlefield 2042 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ از ۱۰ را دریافت کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم: «ارائه‌ی حس نوستالژی با پورتال، وجود هازارد زون و ساختار جدید آن برای مجموعه بتلفیلد سبب شد تا با یک محصول متفاوت در این مجموعه طرف باشیم؛ محصولی که ایده‌های سرگرم‌کننده و جدیدی را در خود جا داده است، اما عدم استفاده‌ی مناسب از پتانسیل‌های این ایده‌ها باعث شد که بتلفیلد 2042 نتواند آن‌طور که باید و شاید محصول سرگرم‌کننده‌ای برای کاربران باشد».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده