// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۶

افزایش احتمال ساخت بازی جدید توسط هیدئو کوجیما برای PS5

طرفدارها در توییت جدید هیدئو کوجیما که ظاهرا ساختمان جدید استودیو Kojima Productions را نشان می‌دهد، یک Dev Kit پلی استیشن 5 را مشاهده کردند.

ما براساس اخبار بازی رسمی می‌دانیم که هیدئو کوجیما، خالق متال گیر و دث استرندینگ اکنون روی چند پروژه کار می‌کند. پس از تغییر مکان شعبه‌ی اصلی استودیو مستقل Kojima Productions به‌نظر می‌رسد که کوجیما یک تصویر از این محیط جدید را با طرفدارهای خود به اشتراک گذاشت؛ تصویری که یک Development Kit (کیت توسعه) متصل و آماده به کار PS5 را در آن مشاهده می‌کنیم.

باتوجه‌به اینکه ماه‌ها از عرضه‌ی بازی Death Stranding Director's Cut می‌گذرد، به سختی می‌توانیم وجود یک Dev Kit پلی استیشن 5 متصل را مربوط‌به پروژه‌ی قبلی استودیو بدانیم. پس یک بار دیگر به‌نظر می‌رسد همان‌طور که برخی از شایعات و گزارش‌ها می‌گفتند، حداقل یکی از بازی‌های در حال ساخت استودیو Kojima Productions در حال تولید برای کنسول PS5 شرکت سونی است. در سمت چپ می‌توانید تصویر یک Development Kit پلی استیشن 5 را مشاهده کنید و در سمت راست، بخشی از تصویر جدید منتشرشده توسط هیدئو کوجیما در توییتر را می‌بینید.

دو کیت پلی استیشن 5 سونی و تصویر جدید منتشرشده توسط هیدئو کوجیما

در همین حین براساس گزارش‌های جف گراب، خبرنگار رسانه ونچربیت می‌دانیم که ظاهرا کوجیما در همکاری با ایکس باکس دارد یک بازی Cloudمحور می‌سازد. پس شاید گیمرهای هر کدام از این دو پلتفرم در آینده بتوانند حداقل یک بازی جدید از کارگردان .P.T را تجربه کنند.

هیدئو کوجیما به‌تازگی یک بار دیگر در توییتر تاکید کرد که با استفاده از تکنولوژی MADO شرکت Sony دائما با اعضای دیگر تیم خود در آمریکا شمالی ارتباط برقرار می‌کند. موارد گوناگون نشان می‌دهند که استودیو Kojima Productions احتمالا همچنان رابطه‌ی کاری خوبی با پلی استیشن دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده