نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۳

سونی به دنبال به خدمت گرفتن یک مدیرارشد در زمینه پی سی

در آگهی شغلی جدید سونی برای یک مدیر ارشد در حوزه برنامه‌ریزی و استراتژی پلتفرم پی سی اعلام نیاز شده که مسئولیت‌های مهمی هم برای آن برشمرده شده است.

براساس اطلاعیه‌ی استخدامی جدید سونی، به‌نظر می‌رسد که پلی استیشن به‌دنبال یک مدیر ارشد در حوزه برنامه‌ریزی و استراتژی پلتفرم پی سی است. سونی برای موقعیت شغلی جدیدی که در مجموعه‌ی PlayStation Global قرار می‌گیرد، از کاندیدای موفق خواسته تا با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، به کالیفرنیا نقل مکان کند. هدف از این کار، «ارائه بهترین تجربیات دنیای پلی استیشن در کلیه‌ی کانال‌ها و بازارهای سراسر جهان» بیان شده است. لذا به نظر می‌رسد که سونی همچنان قصد دارد تا به تقویت حضور خود در پلتفرم پی سی پرداخته و احتمالاً برنامه‌های بیشتری را برای این منظور در نظر دارد.

در بخشی از آگهی شغلی مذکور نوشته شده: «کاندیدای موفق این شغل، مسئولیت طراحی استراتژی و فعالیت‌های تجاری شرکت را در کانال جهانی فروش برعهده خواهد داشت تا به منظور شناسایی و اجرای برنامه‌های آینده‌ در جهت رشد موقعیت تجاری شرکت، به ارائه‌ی یک برنامه‌ی واحد و بهینه به تیم‌های هاب و منطقه‌ای بپردازد. این طرح باید از ارائه‌ی معیارهای اساسی فروش در کانال‌های جهانی که پیش از این روی آن توافق شده، حمایت کند.»

لوگوی پلی استیشن و سیستم های خانگی

مسئولیت‌های این شغل، شامل رهبری استراتژی تجاری و تقویت موقعیت شرکت در حوزه‌ی پلتفرم پی سی، رشد شبکه‌ی تولید محتوای پی سی و توسعه و پیاده‌سازی راه‌کارها وفرایندهای ایجاد فروشگاه جهانی پی سی مطرح شده است. بنابراین بسیاری از طرفداران امیدوار هستند تا بالاخره روزی شاهد عرضه‌ی همزمان بازی‌های سونی در کنسول‌های پلی استیشن و پلتفرم پی سی باشیم.

این آگهی استخدامی در شرایطی منتشر می‌شود که سونی سال گذشته یک برند جدید را برای پورت بازی‌های پلی استیشن به رایانه‌های شخصی تأسیس کرده و بازی‌هایی از قبیل God of War و Horizon Zero Dawn و Days Gone و Death Stranding را برای پی‌سی منتشر کرده است. البته بازی‌های Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy نیز در ادامه و در قالب مجموعه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده