نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳

تصاحب شرکت Perfect World Entertainment توسط گیرباکس

طبق اعلام شرکت Perfect World Entertainment، ناشر بازی Neverwinter هم‌اکنون جدیدترین عضو خانواده‌ی گیرباکس پابلیشینگ به شمار می‌آیند.

در ماه دسامبر سال گذشته بود که شرکت The Embracer Group استودیو Perfect World Entertainment را خریداری کرد. حال این استودیو اعلام کرد که از امروز به‌صورت رسمی به یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Gearbox Publishing تبدیل شده است. فراموش نکنید که گیرباکس نیز چند ماه قبل توسط امبریسر گروپ خریداری شد. در ادامه استودیو Perfect World با انتشار یک پست اعلام کرد که شرکت گیرباکس همواره با عشق و محبت از آن‌ها حمایت کرده است و اعضای تیم از پیوستن به این شرکت بسیار خوشحال هستند.

با اینکه اضافه شدن Perfect World به شرکت گیرباکس یک تغییر به شمار می‌آید، اما تیم مدیریت و کارکنان آن بدون تغییر باقی خواهند ماند. همچنین تمامی بازی‌های این استودیو به مانند Star Trek Online ،Have a Nice Death و Neverwinter همچنان محتوای جدید دریافت خواهند کرد و پشتیبانی می‌شوند. مدیریت بازی‌های دیگر همچون Remnant: From the Ashes و Trilogy Torchlight درکنار بازی‌های جدید و شگفت‌انگیزی که در آینده منتشر می‌شوند نیز همچنان در اختیار کامل شرکت Perfect World خواهد بود.

شخصیت اهریمنی بازی Neverwinter در کنار گرگ‌های آتشین

(بازی Neverwinter)

باید توجه داشت که یکی از تغییراتی که با این معامله به وجود می‌آید، جایگزینی لوگو Perfect World Entertainment با نشان Gearbox Publishing به‌عنوان ناشر بازی‌ها است که البته مدتی طول می‌کشد تا در تمام بازی‌ها اعمال شود. همچنین از امروز تمامی اخبار پشتیبانی‌ها و اعلامیه‌های استودیو پرفکت ورلد در وب‌سایت مجموعه‌ی گیرباکس به‌دست مخاطبان می‌رسند.

مجموعه‌ی بزرگ Gearbox Entertainment که به دو زیرمجموعه‌ی Gearbox Software و Gearbox Publishing تقسیم می‌شود، اخیرا استودیو Lost Boys Interactive را خریداری کرده است. این استودیوی خلاق که هم‌اکنون ۲۲۰ کارمند دارد، به‌عنوان یک تیم پشتیبانی در ساخت نسخه‌ی فرعی سری بوردرلندز یعنی Tiny Tina’s Wonderlands مشارکت داشته است. شرکت گیرباکس قصد دارد در چند سال آینده تعداد کارمندان این استودیو را به ۳۵۰ نفر برساند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی اخبار بازی با زومجی و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده