// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۹

فروش پنج میلیون نسخه‌ای Dying Light 2 در ماه اول انتشار خود

استودیو تک‌لند اعلام کرده که بازی Dying Light 2 در ماه ابتدایی عرضه خود به فروش پنج میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است.

اوایل ماه فوریه بود که بازی Dying Light 2 روانه بازار شد و توانست بازخوردهای قابل قبولی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. ازاین‌رو شاید جالب باشد که بدانیم فروش بازی دایینگ لایت 2 به چه شکل بوده است.

به‌تازگی استودیو ‌تک‌لند (Techland)، سازنده بازی دایینگ لایت 2، آمار فروش این بازی تا تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ (۲۸ فوریه) را منتشر کرده است. طبق آمار منتشر شده، Dying Light 2 توانسته است در اولین ماه عرضه خود، پنج میلیون نسخه فروش داشته باشد. همچنین در ادامه اعلام شده که آمار فروش به‌طرز قابل توجهی هر ماه افزایش پیدا می‌کند.

در ادامه تک‌لند اعلام کرده که بازی Dying Light از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تابه‌امروز توانسته است بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. مدیرعامل تک‌لند دراین‌باره می‌گوید «موفقیت مجموعه دایینگ لایت مثالی عالی از تجربه‌ای فراموش نشدنی است که ما برای کاربران خود خلق کرده‌ایم.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه بازی Dying Light 2 لذت برده‌اید؟ بازی دایینگ لایت 2 توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Dying Light 2 اعلام کرده است:

«Dying Light 2 Stay Human اثری است که از همان برخورد اولیه، نشان می‌دهد که توان تبدیل شدن به تجربه‌ای واقعا سرگرم‌کننده را دارد. جذابیت بالای گشت‌و‌گذار در جهان بی‌نهایت چشم‌نواز بازی با حرکات پارکور و تنش مناسب رویارویی با زامبی‌ها، ساعت‌های اولیه بازی را بسیار هیجان‌انگیز کرده است. بااین‌حال به مرور زمان، از یک طرف داستان بازی کشش اولیه را از دست می‌دهد و به‌دلیل شخصیت‌پردازی نه‌چندان خوب و آشفتگی کلی، تاثیرگذاری آن از بین می‌رود و از طرف دیگر، تکراری شدن برخی فعالیت‌های جانبی در بازی یا نبرد با دشمنان انسانی آن، به تجربه کلی بازی ضربه می‌زنند. با این وجود،‌ هنوز هم دایینگ لایت 2 برای آن‌هایی که نسخه اول را واقعا دوست داشتند یا کلا طرفدار آثار زامبی‌محور هستند،‌ ارزش یک بار تجربه را خواهد داشت.»


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده