نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۲

معرفی بازی‌ های رایگان فروشگاه اپیک گیمز در هفته پایانی آوریل ۲۰۲۲

طبق اعلام شرکت اپیک گیمز، دو بازی از این هفته جایگزین Amnesia: Rebirth و Riverbond خواهند شد و به‌صورت رایگان در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار می‌گیرند.

شرکت اپیک گیمز مدت‌ها است که در هر هفته چند بازی رایگان را برای کاربران فروشگاه خود در نظر می‌گیرد. در همین راستا این شرکت از جدیدترین بازی‌های رایگان خود رونمایی کرد. اولین بازی رایگان Paradigm از استودیوی Jacob Janerka است که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و بازیکنان را به یک ماجراجویی جذاب پسا آخرالزمانی برد. این بازی در زمان انتشار خود توانست بازخورد مثبت منتقدین و استقبال بازیکنان را کسب کند.

دومین بازی رایگان فروشگاه اپیک گیمز اثر کوآپ استودیوی DoubleMoose Games به نام Just Die Already خواهد بود. این بازی ماجراجویی در سال گذشته به بازار عرضه شد. به‌گفته‌ی اپیک گیمز، دو بازی Paradigm و Just Die Already در هفته‌ی آینده جایگزین Amnesia: Rebirth و Riverbond خواهند شد.

محیط و شخصیت بازی Paradigm

این دو بازی گفته‌شده از تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۸ آوریل ۲۰۲۲) تا روز ۱۵ اردیبهشت (۵ مه) برای دانلود در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز هستند. البته وقتی این بازی‌های رایگان‌شده در اپیک گیمز را طی زمان مشخص به اکانت خود اضافه کنید، دیگر همیشه به آن‌ها دسترسی دارید. فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز در سال گذشته ۸۹ بازی رایگان را تقدیم کاربران خود کرد که در میان آن‌ها نام‌های مطرحی همچون Control و Shenmue 3 به چشم می‌خورند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و سایرین به اشتراک گذارید.


منبع Gaminbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده