نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

شروع ضبط موشن کپچر بازی Marvel’s Wolverine در آینده نزدیک

طبق اشاره‌ی یکی از انیماتورهای ارشد استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز، ظاهرا فرایند ضبط موشن کپچر Marvel’s Wolverine به‌زودی آغاز می‌شود.

زمانی‌که شرکت سونی و استودیو Insomniac Games در سال گذشته با یک تیزر کوتاه از بازی Marvel’s Wolverine رونمایی کردند، مشخص بود که این اثر جدید چند سال تا انتشار فاصله دارد. اندکی پس از معرفی بازی، اینسامنیاک گیمز تایید کرد که ولورین در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی خود است. بااین‌حال طبق اخبار بازی به نظر می‌رسد پیشرفت توسعه‌ی این بازی ابرقهرمانی در پشت صحنه به خوبی پیش می‌رود.

اخیرا مایک یاش، انیماتور ارشد بازی Marvel’s Wolverine در استودیو اینسامنیاک گیمز در حساب توییتر خود تصویری از محل ضبط موشن کپچر را منتشر کرده است. طبق این عکس به نظر می‌رسد اینسامنیاک یا روند ضبط موشن کپچر این بازی ابرقهرمانی خود را آغاز کرده است یا در آستانه‌ی انجام این کار قرار دارد. در تصویر منتشرشده توسط یاش هیچ صحنه و نشانه خاصی به چشم نمی‌خورد، اما وی در متن توییت نوشت: «بسیار آرام و ساکت است. ولی برای مدت طولانی این‌طور نخواهد بود». توضیح او احتمالا نشان می‌دهد اینسامنیاک گیمز به‌زودی فرایند ضبط موشن کپچر بازی را کلید می‌زند.

استودیو محل ضبط موشن کپچر بازی ولورین پلی استیشن 5

باتوجه‌به اینکه بازی Marvel’s Wolverine هنوز با رسیدن به مراحل نهایی تولید فاصله دارد، جای تعجبی ندارد که اطلاعات رسمی منتشرشده از آن زیاد نباشند. بااین‌حال برایان هورتون، کارگردان خلاق این بازی که کارگردانی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales را نیز در کارنامه دارد، چندی پیش اعلام کرد که لحن و محتوای ولورین کاملا بزرگسالانه خواهند بود. همچنین تایید شده است که والت دی ویلیامز، نویسنده‌ی داستان بازی Spec Ops: The Line وظیفه‌ی رهبری تیم نویسندگی بازی ولورین را بر عهده گرفته است.

به جز بازی Marvel’s Wolverine، استودیوی اینسامنیاک گیمز پروژه‌های جذاب دیگری به مانند Marvel’s Spider-Man 2 را در دست توسعه دارد که در حال حاضر برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. همچنین این استودیو در حال ساخت یک بازی چندنفره و گسترده است که هنوز شاهد معرفی رسمی آن نبوده‌ایم و قرار است روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده