// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹

دنباله بازی Tales from the Borderlands معرفی شد

به‌تازگی استودیو گیرباکس سافتور رسما اعلام کرد که دنباله بازی Tales from the Borderlands در دست ساخت است و طی سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

Tales from the Borderlands را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده توسط استودیو تل‌تیل گیمز دانست. شوخ‌طبعی‌های مناسب، داستان، روایت داستانی زیبا و شخصیت‌پردازی بسیار خوب از ویژگی‌های مثبت Tales from the Borderlands بود. این بازی هم هواداران سری بوردرلندز را سرگرم می‌کرد و هم تجربه‌ی مناسبی برای کاربران تازه‌وارد به شمار می‌آورد.

این در حالی است که شب گذشته حساب کاربری توییتر گیرباکس سافتور و بوردرلندز، رسما اعلام کردند که دنباله‌ی بازی Tales from the Borderlands در دست ساخت است و همین امسال عرضه می‌شود. متاسفانه پلتفرم‌ها و جزئیات بیشتری از این نسخه در دست نیست و تنها اعلام شده که تابستان، اخبار بیشتری حول دنباله Tales from the Borderlands منتشر می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که برای تولید دنباله خبری از استودیو تل‌تیل گیمز سابق نیست و گیرباکس سافتور وظیفه توسعه‌ی آن را بر عهده دارد؛ دنباله‌ای که 2K Games آن را منتشر خواهد کرد.

همانند قبل در دنباله‌ی Tales from the Borderlands نیز شاهد یک بازی ماجراجویی با المان‌های سینمایی و تعاملی خواهیم بود که داستانی کاملا جدید با شخصیت‌هایی تازه را روایت می‌کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی Tales from the Borderlands جدید چه محتویاتی را در خود جای داده است و آیا می‌تواند باوجود تغییر تیم توسعه، در حد و اندازه نسخه‌ی اول ظاهر شود؟

شما کاربرهای زومجی می‌توانید دیدگاه‌های خود در رابطه با اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده