// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۶

اشاره احتمالی بانجی به بازی جدید استودیو با یک ایستراگ در Destiny 2

براساس گفت‌وگوی کوتاه انجام‌شده بین کریستوفر برت و یکی از طرفدارها، احتمالا بانجی با یک ایستراگ در Destiny 2 به IP جدید خود اشاره کرده است.

کریستوفر برت که از سال ۱۹۹۹ عضو استودیو Bungie بوده است، براساس اطلاعات رسمی اکنون در مقام کارگردان روی بازی جدید و معرفی‌نشده‌ی این تیم کار می‌کند. حالا براساس توییت‌های وی به‌نظر می‌رسد که بانجی یک ایستراگ در بازی Destiny 2 قرار داده است تا به بازی جدید خود اشاره کند.

ماجرا از زمانی آغاز شد که برت یک تصویر از بازی Halo 3: ODST را به اشتراک گذاشت؛ تصویر ایستراگی که از سال ۲۰۰۹ به سری بازی Destiny، اثر بعدی استودیو بانجی اشاره داشت. برت که روی آثار مختلف بانجی از جمله Myth II: Soulblighter و تک‌تک بازی‌های هیلو ساخته‌شده توسط این استودیو کار کرده است، نقشی بزرگ در مجموعه بازی Destiny داشت. در نتیجه ایستراگ مربوط‌به اولین اشاره‌ی بانجی به آن برای او خاطره‌انگیز به نظر می‌رسد.

اشاره بانجی به Destiny در سال ۲۰۰۹ با یک ایستراگ در بازی Halo 3: ODST

در پاسخ به توییت حاوی این تصویر، یک طرفدار از او پرسید که آیا در Destiny شاهد ایستراگ برای اشاره به IP جدید استودیو هستیم؟ او نوشت: «بله». کریستوفر برت سپس در تکمیل پاسخ خود یک توییت دیگر را منتشر کرد: «شاید». در انتهای توییت دوم می‌توانید ایموجی نشان‌دهنده‌ی جلوه‌ی ماه با لبخندی کوچک را مشاهده کنید.

استودیو بزرگ بانجی که پروسه‌ی قانونی پیوستن به بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی را طی می‌کند و براساس اطلاعات ثبت‌شده در لینکدین می‌دانیم بیشتر از ۱۱۰۰ بازی‌ساز دارد، معمولا علاقه‌مند به استفاده از ایستراگ‌ها بوده است. برای نمونه در Anniversary Pack بازی Destiny 2 که در سال ۲۰۲۱ به مناسبت ۳۰سالگی استودیو در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت، شاهد اشارات مختلف به آثار متفاوت Bungie در طول سال‌ها بودیم؛ از سری بازی Halo تا مجموعه بازی Myth و مجموعه بازی Marathon.

هنوز نمی‌دانیم که دقیقا چه زمانی شاهد رونمایی رسمی و کامل از اثر جدید کریستوفر برت و رسیدن اطلاعات گوناگون درباره‌ی آن به اخبار بازی خواهیم بود. البته عده‌ای در گمانه‌زنی‌های خود می‌گویند که بانجی برای رونمایی از بازی حداقل تا تکمیل خریداری شدن توسط شرکت Sony صبر خواهد کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده