// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۴

شخصیت شوالیه ماه به بازی فورتنایت اضافه شد

علاقه‌مندان به کاراکتر مون نایت در بازی فورتنایت، می‌توانند هم‌اکنون اسکین این کاراکتر را از فروشگاه داخل بازیاپی تهیه کنند.

سریال Moon Knight از همان ابتدا و اولین قسمت هواداران بسیاری را به خود جذب کرد و حال شرکت اپیک گیمز اعلام کرده که اسکین این کاراکتر دوست داشتنی جهان مارول به بازی Fortnite اضافه شده است. از آن‌جایی که اپیک گیمز، سازنده و ناشر فورتنایت، تابه‌امروز همکاری‌های مختلفی را با سریال و فیلم‌های مختلف از جمله مارول انجام داده است، اضافه شدن مون نایت به این بای آن‌چنان دور از ذهن نبود.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به فروشگاه اپیک گیمز، اسکین مون نایت را با قیمت ۱۵۰۰ وی‌باکس خریداری کنند. البته که با خرید اسکین شوالیه ماه، به کاراکتر وی در قالب خود مون نایت و همچنین ظاهر Mr Night و آیتم Back Bling دسترسی پیدا می‌کنید. اگر حلال‌های ماه مون نایت را در قالب کنگ می‌خواهید، باید آن را به‌صورت جداگانه و قیمت ۵۰۰ وی‌باکس خریداری کنید. ازاین‌رو کل باندل این کاراکتر ۲۰۰ وی‌باکس قیمت‌ دارد.

دراین‌میان بد نیست اشاره کنم که قیمت ۱۰۰۰ وی‌باکس در فروشگاه فورتنایت ۸ دلار و ۲۸۰۰ وی‌باکس ۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. بااین‌حال نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا اسکین مون نایت را تهیه خواهید کرد؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده