نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳

اطمینان سازنده God of War Ragnarok از عرضه بازی در سال ۲۰۲۲

برونو ولاسکز، کارگردان انیمیشن استودیو سانتا مونیکا به بازیکن‌ها اطمینان داد که عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok به سال ۲۰۲۳ موکول نخواهد شد.

God of War Ragnarök تنها بازی فرست-پارتی برجسته‌ی پلی استیشن به‌شمار می‌آید که عرضه‌ی آن در زمانی نامعلوم از روزهای باقی‌مانده‌ی سال ۲۰۲۲ تأیید شده است. اما باتوجه‌به اینکه این بازی از چند ماه پیش در سکوت خبری فرو رفت، نگرانی‌هایی در مورد به تعویق افتادن عرضه‌ی آن به وجود آمد؛ مخصوصا که این روزها ظاهرا تقریبا تمام آثار در معرض خطر تأخیر قرار دارند. اما به نظر می‌رسد که خدای جنگ تأخیر نخواهد خورد.

علاوه‌بر کوری بارلوگ، رف گرستی در مقام کارگردان هنری بازی روی این نکته تاکید کرد که استودیو سانتا مونیکا سخت در تلاش است تا گاد آو وار رگناروک بهترین گرافیک ممکن را داشته باشد

توسعه‌دهنده‌ی بازی God of War Ragnarok در استودیو SIE Santa Monica از انتشار این محصول انحصاری در سال جاری اطمینان دارد. کوری بارلوگ، کارگردان بازی خدای جنگ سال ۲۰۱۸ اخیرا با یک پیام ویدیویی تازه اعلام کرد که آن‌ها هنوز آماده‌ی ارائه‌ی جزئیات بیشتر از گاد آو وار رگناروک نیستند. براساس صحبت‌های او، گویا استودیو مونیکا روی بالا بردن گرافیک بازی کار می‌کند و اعضای مختلف تیم با تعهد کامل تمرکز خود را روی ساخت God of War Ragnarok گذاشته‌اند. با اینکه کوری بارلوگ سخنی از زمان دقیق عرضه‌ی این دنباله‌ی مورد انتظار به میان نیاورد، ظاهرا انتشار بازی در سال ۲۰۲۲ قطعی است.

برونو ولاسکز، کارگردان انیمیشن استودیو سانتا مونیکا یک توئیت تازه منتشر کرد و به‌وضوح گفت که بازی God of War Ragnarok تا سال ۲۰۲۳ به تعویق نخواهد افتاد: «رگناروک امسال در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد». این اولین‌بار نیست که استودیو Santa Monica روی عرضه‌ی این بازی در سال جاری تأکید می‌کند. البته در صنعت بازی‌های ویدیویی، همیشه امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد و نمی‌توان به‌طور قطع درباره‌ی زمان انتشار بازی‌ها سخن گفت.

نبرد فریا و کریتوس در God of War Ragnarok

طبق اعلام استودیو سانتا مونیکا، کریتوس و آترئوس در بازی God of War Ragnarok ماجراجویی‌هایی را در سراسر ۹ قلمرو آغاز می‌کنند و درطرف مقابل سربازهای ارتش آسگارد برای جنگ و فرا رسیدن رگناروک آماده می‌شوند. کاراکترهای اصلی داستان می‌خواهند تیر، ایزد جنگ در اساطیر نورس را به‌همراه متحدان دیگری از سراسر قلمروها گرد هم بیاورند تا با دشمنان مهیبی در هیبت خدایان و هیولاهای اسکاندیناوی مقابله کنند. آترئوس در پی کسب اطلاعات بیشتری از لوکی و پیش‌گویی‌های موجود است و کریتوس که این خواسته را تاب نمی‌آورد، باید بین «گرفتار ماندن در ترسِ تکرار اشتباهات خود» و «رهایی یافتن از گذشته برای تبدیل شدن به پدر مورد نیاز پسرش» یکی را برگزیند.

در زمان معرفی اولیه‌ی بازی God of War Ragnarok، سال ۲۰۲۱ میلادی برای انتشار آن در نظر گرفته شده بود. ولی نیاز کریستوفر جاج، بازیگر نقش کریتوس به جراحی جدی و پیچیده منجر به تأخیر محصول تا سال ۲۰۲۲ شد. مدتی قبل حساب توئیتر PlayStation Game Size گزارش داد که در پایگاه داده پلی استیشن تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی خدای جنگ تعیین شده است. نظر به اینکه این تاریخ مصادف با روز جمعه است که با رویه‌ی معمول عرضه‌ی آثار AAA مطابقت دارد، احتمال واقعی از آب درآمدن آن را نمی‌توان انکار کرد.

بازی God of War Ragnarok در زمان عرضه در دسترس گیمرهای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده