نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱

عدم انتشار اسپین آف بازی Gwent برای کنسول‌ ها

نسخه‌ی فرعی بازی کارتی Gwent، محصول سی‌دی پراجکت رد که با اسم رمز Project Golden Nekker شناخته می‌شود، در زمان عرضه روی کنسول‌ها منتشر نخواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، اسپین‌آف بازی کارتی Gwent روی کنسول‌ها عرضه نخواهد شد. به‌تازگی پاول برزا، سرپرست انجمن مخاطبان بازی Gwent، در مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت IGN اعلام کرد که اسپین‌آف این بازی با نام رمزی Project Golden Nekker تنها روی پلتفرم‌های پی سی، iOS و اندروید در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. علاوه‌براین ولادیمیر تورتسوف، کارگردان بازی Gwent، عدم عرضه‌ی نسخه‌ی فرعی این بازی روی کنسول‌ها را تایید کرد. وی در این‌باره گفت:

«در مورد کنسول‌ها، ما پورت بازی روی آن‌ها را به دلایلی کنار گذاشتیم. بدیهی است که چیزهای خوبی در مورد آن‌ها وجود داشت؛ در غیر این صورت [بازی Gwent] از ابتدا روی کنسول‌ها منتشر نمی‌شد. بااین‌حال [انتشار روی کنسول‌ها] برای بازی‌های سرویس‌محور که به‌صورت مکرر به‌روزرسانی دریافت می‌کنند، تجربه‌ی واقعا سختی بود. به‌طور کلی از آنجایی که کنسول‌ها در برنامه‌ی ما نیستند، در حال حاضر قصد نداریم اسپین‌آف‌های خود روی آن‌ها منتشر کنیم».

بازی Gwent در ابتدا روی کنسول‌ها منتشر شد اما در دسامبر ۲۰۱۹ شرکت سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که پشتیبانی از نسخه‌ی کنسولی را متوقف خواهد کرد. این شرکت در این‌باره اظهار داشت که اگر این بازی روی چندین پلتفرم در دسترس باشد، تیم توسعه قادر نخواهد بود بهترین پشتیبانی ممکن را برای تمامی بازیکنان فراهم کند.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده