نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱

ادامه استخدام اینسامنیاک گیمز برای توسعه بازی چندنفره معرفی نشده

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، استودیوی اینسامنیاک گیمز همچنان در حال استخدام نیروهای بیشتر برای توسعه‌ی بازی چندنفره‌ی معرفی نشده و گسترده‌ی خود است.

در سال‌های گذشته استودیوی اینسامنیاک گیمز تبدیل به یک مجموعه‌ی قدرتمند بازی‌سازی برای بخش پلی استیشن شرکت سونی شده و تاکنون از هر دو نظر کیفی و کمی بازی‌های بسیار موفقی را روانه‌ی بازار کرده است. در سال گذشته ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 و بازی Marvel’s Wolverine توسط اینسامنیاک گیمز تایید شد اما به‌نظر می‌رسد این دو بازی AAA تنها پروژه‌های در دست ساخت این استودیو نباشند.

در ماه ژوئن سال گذشته ازطریق انتشار آگهی‌های شغلی تایید شد که اینسامنیاک گیمز در حال کار روی یک بازی چندنفره‌ی گسترده و معرفی نشده است. حال اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این پروژه همچنان در حال پیشرفت بوده و استودیوی سازنده برای تقویت تیم کارکنان خود به‌دنبال استخدام نیروهای جدید است. در همین راستا اخیرا شاون مک‌کیب، رئیس بخش فناوری اینسامنیاک گیمز، در حساب توییتر خود پستی را منتشر کرد که درباره‌ی فرصت‌های شغلی جدید به مانند مدیر ارشد بخش گیم‌پلی بازی چندنفره‌، توضیحاتی را ارائه داده است.

بازی Spider-Man 2 و Wolverine اینسامنیاک در یک قاب

با اینکه هنوز اطلاعاتی از این بازی چندنفره منتشر نشده است اما می‌توان آن را به منزله‌ی تلاش‌های سونی برای حضور پررنگ‌تر در بخش بازی‌های لایو سرویس دانست. سونی قصد دارد طی چهار سال آینده حداقل ۱۰ بازی سرویس‌ محور را به بازار عرضه کند. در گذشته گزارش‌هایی منتشر شدند که نشان می‌دادند بازی چندنفره‌ی جدید اینسامنیاک گیمز مربوط‌به دنیای مارول خواهد بود اما در حال حاضر هیچ جزئیاتی به‌صورت رسمی از آن منتشر نشده است.

استودیوی اینسامنیاک اخیرا موضوع برخی حاشیه‌ها بوده است. اخیرا سم مگز، کارگردان سابق بخش روایی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart از این استودیو به‌دلیل اهمیت ندادن به نقش وی در توسعه‌ی بازی انتقاد کرد و گفت که این استودیو زحمات او برای این بازی را نادیده گرفته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده