نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۹

بازی Assassin's Creed Origins در راه ایکس باکس گیم پس

کاربران ایکس باکس گیم پس می‌توانند به زودی به تجربه‌ی بازی Assassin's Creed Origins و بازی For Honor: Marching Fire Edition بپردازند.

شرکت مایکروسافت اخیرا درکنار رونمایی از موج دوم بازی‌های ایکس باکس گیم پس ماه آوریل اعلام کرد که بازی Assassin's Creed Origins و بازی For Honor: Marching Fire Edition نیز در آینده‌ی نزدیک به این سرویس راه می‌یابند. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، ردموندی‌ها با انتشار پست جدیدی در بلاگ ایکس باکس وایر تأیید کردند که این دو بازی در تاریخ نامعلومی طی دو ماه آینده در دسترس کاربران این سرویس اشتراکی قرار می‌گیرد.

بازی Assassin's Creed Origins نخستین بازی این مجموعه‌ی محبوب به‌حساب می‌آید که به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شود. بازی For Honor Marching Fire Edition نیز از طریق Ubisoft Connect به سرویس پی‌سی گیم پس راه خواهد یافت. درحال‌حاضر نسخه‌ی پایه‌ی بازی فور آنر در اختیار کاربران Game Pass قرار گرفته است و نسخه‌ی Marching Fire مانند یک ارتقا رایگان برای کاربران کنسول‌ها و کلاود این سرویس خواهد بود.

راه‌یابی بازی‌های Assassin's Creed Origins و For Honor: Marching Fire Edition به ایکس باکس گیم پس در دو ماه آینده به این معنا است که این آثار نهایتا در پایان ژوئن ۲۰۲۲ (۹ تیر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. شرکت Ubisoft اخیرا بازی Rainbow Six Extraction را از همان روز عرضه تقدیم کاربران Game Pass کرد. سال گذشته یوبیسافت تأیید کرد که مشغول کار روی افزودن نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به Assassin's Creed Origins است، اما معلوم نیست که این قابلیت تا زمان راه‌یابی بازی به گیم پس آماده می‌شود یا باید زمان بیشتری را منتظر ماند.

افزون‌براین، بازی Trek to Yomi در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) و بازی Sniper Elite 5 در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) به فهرست آثار سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شوند. بازی Bugsnax و بازی Seven Day to Die از آثاری هستند که در این ماه به گیم پس می‌آیند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده