نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷

اشاره به بازی بزرگ معرفی‌نشده سونی در سال ۲۰۲۲ توسط توسعه‌دهنده پلی استیشن

یکی از توسعه‌دهندگان شاغل در استودیوهای پلی استیشن به انتشار بازی‌ بزرگ دیگری در سال ۲۰۲۲ اشاره کرده که به اندازه‌ی God of War Ragnarok هیجان‌انگیز خواهد بود.

سونی تاکنون به جز بازی God of War Ragnarok که شاید مورد انتظارترین بازی سال برای بسیاری از طرفداران پلی استیشن باشد، برنامه‌ی دقیقی از آثاری را که در ادامه سال ۲۰۲۲ برای کنسول PS5 در نظر گرفته به مخاطبان خود ارائه نکرده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که سونی همچنان اخبار غافلگیرکننده‌ای را برای طرفداران در نظر دارد.

رابرت موریسون که به‌عنوان یکی از انیماتورهای پلی استیشن مشغول کار است، در اظهارات اخیر خود به پروژه‌ معرفی نشده‌ای که برای سال جاری میلادی در نظر گرفته شده، اشاره دارد. واضح است که موریسون جزئیاتی از این بازی‌ را فاش نکرده اما در میان گفته‌های خود اشاره کرد که این بازی در حدود ۳ تا ۵ سال در دست ساخت بوده است.

اما شاید جالب‌ترین بخشی که در میان توییت‌های موریسون دیده می‌شود، این است که او به‌طور ویژه اظهار داشته که درحال حاضر روی پروژه‌ی God of War: Ragnarok کار نمی‌کند، اما بازی مورد نظر او در حد و اندازه‌های این بازی جذاب و هیجان انگیز است. بنابراین موریسون صرفاً انتشار بازی جدید خدای جنگ را تبلیغ نمی‌کند؛ چیزی که طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند. اینکه پلی استیشن می‌تواند تا پایان امسال بازی بزرگ دیگری را درکنار دنباله‌ی God of War عرضه کند، موضوعی است که قطعاً قابل‌توجه است.

توییت رابرت موریسون درباره بازی بزرگ پلی استیشن

توییت رابرت موریسون درباره بازی بزرگ پلی استیشن

در شرایط فعلی، شاید محتمل‌ترین پروژه‌ای که موریسون روی آن کار می‌کند، از مجموعه‌ی The Last of Us ساخته‌ی استودیوی ناتی داگ باشد. البته تاکنون خبری مبنی‌بر شروع فرایند ساخت سومین قسمت از این مجموعه محبوب منتشر نشده، اما بازی چندنفره‌ی دیگری که در دنیای The Last of Us قرار می‌گیرد، به تأیید توسعه‌دهندگان ناتی داگ رسیده است. علاوه‌براین، پروژه ریمیک نسخه اول The Last of Us نیز بازی احتمالی دیگری است که سال گذشته و در خلال اخبار به آن اشاره شد.

البته باید این احتمال را در نظر داشته باشیم که ممکن است موریسون روی پروژه‌ی دیگری مشغول به کار باشد، اما محتمل به‌نظر می‌رسد که ناتی داگ در ادامه‌ی سال ۲۰۲۲ اخبار مهمی را برای طرفداران داشته باشد.

نظر شما درباره بازی‌هایی که می‌تواند در سال جاری میلادی برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر شود، چیست؟ در ادامه نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده