نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹

احتمال راه یافتن اسپیشالیست های بیشتر به بازی Battlefield 2042

ظاهرا یک داده‌کاو Battlefield 2042 سه اسپیشالیست از جمله یک متخصص پهبادهای کنترل از راه دور را پیدا کرده است که درحال‌حاضر در بازی حضور ندارند.

بازی Battlefield 2042 از زمان عرضه با مشکلات فراوانی روبه‌رو بوده است. تعداد کم بازیکن‌های این بازی اول-شخص شوتر در غیاب اصلاحات مورد نیاز، انتظار طولانی‌مدت طرفدارها برای عرضه‌ی به‌روزرسانی‌ها و ارتباط نه‌چندان مناسب توسعه‌دهندگان، پیوسته در حال کاهش است. استودیو دایس محتویات و اصلاحاتی را برای بتلفیلد ۲۰۴۲ در نظر گرفته است، اما همان‌طور که احتمالا انتظارش را داشتید، تابه‌حال شاهد معرفی رسمی همه‌ی آن‌ها نبودیم.

اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا برخی از محتویات معرفی‌نشده‌ی بازی Battlefield 2042 کشف شده است. یک داده‌کاو بتلفیلد ۲۰۴۲ اخیرا در توئیتر از کشف اسپیشالیست‌های جدیدی خبر داد که هنوز در بازی حضور ندارند. این اسپیشالیت‌ها لیز، کرافورد و هیل نام دارند که ظاهرا شخصیت آخر متخصص پهبادهای کنترل از راه دور است. این استخراج‌کننده‌ی داده تصویری از این اسپیشالیست‌ها را نیز منتشر کرده است که می‌توان آن را در ادامه دید.

اسپیشالیست‌های معرفی‌نشده بازی Battlefield 2042

جزئیات بیشتری از این اسپیشالیست‌ها در دسترس نیست و فعلا نمی‌توان درباره‌ی زمان دقیق راه‌یابی آن‌ها به بازی Battlefield 2042 یا صحت این ادعا اظهار نظر کرد. درحال‌حاضر برنامه‌های استودیو DICE برای آینده‌ی این بازی مبهم به‌نظر می‌رسد، اما مشاهده‌ی حداقل یکی از این اسپیشالیت‌ها در فصل اول چندان تعجب‌آور نخواهد بود. نخستین فصل بتلفیلد 2042 که در تابستان ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد، با آغاز روند تغییر طراحی نقشه‌های بازی براساس بازخورد بازیکن‌ها همراه خواهد بود که مدتی قبل جزئیاتی از آن در اختیار طرفدارها قرار گرفت.  


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده