نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۷

عبور فروش بازی Diablo II Resurrected از پنج میلیون نسخه

طبق جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد هم آپدیت جدید Diablo II Resurrected را منتشر کرد و هم خبر از فروش بیش از پنج میلیون نسخه‌ای آن داد.

Diablo II Resurrected توسط شرکت بلیزارد اینترتینمنت در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ منتشر شد و حال میزان فروش آن در سراسر جهان از پنج میلیون نسخه فراتر رفته است. برای مقایسه‌ی میزان فروش این ریمستر با محصول قدیمی باید گفت که نسخه‌ی اصلی Diablo II توانست در عرض یک سال به فروش چهار میلیون نسخه‌ای برسد. بااین‌حال بازی Diablo III بیش از ۳.۵ میلیون نسخه فروش در روز اول انتشار و بیش از ۶.۳ میلیون نسخه در هفته‌ی اول عرضه را به ثبت رساند.

با بررسی عملکرد تجاری Diablo II Resurrected می‌توان دریافت که این بازی حتی با وجود ضعف‌هایی مانند مشکلات سرور و اتصال در زمان عرضه، همچنان به‌صورت ثابت در حال رشد است. شرکت بلیزارد تلاش‌های زیادی در زمینه‌ی بهبود کیفیت زیرساخت‌های بخش آنلاین داشته است. سازندگان در همین راستا اخیرا به‌روزرسانی ۲.۴ را برای بازی Diablo II Resurrected منتشر کردند که یک آپدیت بزرگ برای این محصول به شمار می‌آید.

منطقه Arcane Sanctuary در بازی Diablo II: Resurrected

این به‌روزرسانی جدید بخش‌های زیادی از بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که اولین آن‌ها رفع مجموعه‌ی بزرگی از باگ‌ها است که از زمان توسعه‌ی نسخه‌ی اصلی وجود داشته‌اند. برای مثال یکی از این باگ‌ها سبب می‌شد هیولاهایی که توانایی سرقت مانا را دارند، مانایی بسیار بیشتر از حد مشخص شده را از بازیکنان بدزدند. این مشکل سبب می‌شد میزان مانای بازیکنان بسیار سریع تمام شود و آن‌ها دیگر قادر به استفاده از جادو و طلسم‌ها نباشند.

علاوه‌بر این، مشکل هیولاهای آتشین که در حالت سختی Nightmare آسیب بسیار زیادی وارد می‌کنند نیز برطرف شده است. تیم پشتیبانی از بازی Diablo II Resurrected باتوجه‌به بازخوردها و گزارش‌ها، بسیاری از مشکلاتی را که در این نسخه‌ی ریمستر شده پیدا شده بودند، برطرف کرد. برخی از این مشکلات مرتبط با فناوری DLSS بودند.

منطقه تونل در بازی Diablo II: Resurrected

شرکت بلیزارد با انتشار به‌روزرسانی جدید تعادل بین کلاس‌ها را بهبود بخشید و تغییرات کوچکی را در بخش تنظیمات این بخش انجام داد. علاوه‌بر رفع مشکلات، سازندگان یک ویژگی جدید به نام Legacy Graphics Emulation را به بازی Diablo II: Resurrected اضافه کرده‌اند که به بازیکنان امکان انتخاب یک گزینه‌ی گرافیکی و تصویری از میان سه گزینه را می‌دهد. یکی از این گزینه‌ها کیفیت بصری را به نسخه‌ی اصلی شبیه می‌کند و دو گزینه‌ی دیگر شامل پیشرفت‌ها و بهبودها هستند.

شرکت بلیزارد در ادامه اعلام کرد که در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۸ آوریل ۲۰۲۲) اولین Ladder Season بازی Diablo II: Resurrected آغاز خواهد شد که رقابت‌های رده‌بندی‌شده را در چهار حالت به بازیکنان ارائه می‌دهد. قبل از شروع این فصل، سازندگان یک به‌روزرسانی دیگر را منتشر خواهند کرد تا مشکلات موجود در نسخه‌ی ۲.۴ را برطرف کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع 80.lv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده