نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳

رده‌بندی سنی نسخه نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

رده‌بندی سنی نسخه‌ی نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V توسط سازمان ESRB احتمالا از راه‌یابی بهبودها و محتوای تازه‌ی آن به پلتفرم PC حکایت دارد.

بازی Grand Theft Auto V تابه‌حال بارها و بارها بازنشر شده است. باتوجه‌به فروش بالای این محصول جهان-باز پس از تقریبا یک دهه، جای تعجبی ندارد که شرکت راک‌استار در فکر کسب سود بیشتری از آن باشد. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 این بازی پرطرفدار اخیرا در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و پیشرفت‌ها و محتواهای جدیدی را برای بخش داستانی تک‌نفره و Grand Theft Auto Online به‌همراه آورد.

این تغییرات و به‌روزرسانی‌ها هنوز در نسخه‌ی کامپیوتر بازی Grand Theft Auto V اعمال نشده‌اند، اما ظاهرا شرایط در آینده‌ی نه‌چندان دور دستخوش تغییر می‌شود. همان‌طور که حساب توئیتر GTASeries گزارش داد، نسخه‌ی نسل ۹ بازی جی‌تی‌ای ۵ اخیرا توسط سازمان ESRB برای کامپیوتر رده‌بندی سنی شده است. این احتمالا نشان می‌دهد که بهبودها و تغییرات نسخه‌ی نسل نهم بازی GTA 5 به‌زودی در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار می‌گیرد.

شرکت Rockstar هنوز این خبر را رسما تأیید نکرده است، اما راه‌یابی محتویات و بهبودهای نسل ۹ بازی Grand Theft Auto V به نسخه‌ی کامپیوتر چندان دور از ذهن نیست. همچنین بعید به‌نظر می‌رسد که کاربران کامپیوتر نیاز به پرداخت پولی برای ارتقا به نسخه‌ی نسل نهم داشته باشند. البته نظر به اینکه در طول ماه‌های اخیر اتفاقات عجیب‌تری نیز رخ داده است، نمی‌توان به‌طور قطع در این‌باره سخن گفت و باید زمان بیشتری را برای انتشار اخبار بازی رسمی منتظر ماند.

به‌هرشکل، زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Grand Theft Auto 6 باقی مانده است و به‌نظر نمی‌رسد راک‌استار به ما اجازه دهد که وجود بازی GTA 5 در بازار را به این زودی‌ها فراموش کنیم. باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت Rockstar واقعا برنامه‌ای برای انتشار ارتقا نسل ۹ بازی Grand Theft Auto 5 برای پی‌سی دارد یا خیر.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده