نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸

تمایل شرکت برادران وارنر دیسکاوری به تقویت بازی‌ های DC

براساس اطلاعات جدید،‌ شرکت Warner Bros. Discovery به‌دنبال تقویت بخش بازی‌های ویدیویی دی سی است.

طبق گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی نشریه ورایتی، شرکت برادران وارنر که پس از ادغام با شرکت دیسکاوری به‌ Warner Bros. Discovery تغییر نام داده است، به‌دنبال تقویت خروجی‌های بخش بازی‌سازی استودیوهای داخلی خود است. براساس این گزارش، دیوید زاسلاو، مدیرعامل این شرکت اعتقاد دارد که باید از تمامی پتانسیل شخصیت‌های محبوبی مانند سوپرمن و دیگر شخصیت‌های کم‌تر شناخته شده‌ی دنیای کمیک‌های دی‌سی استفاده شود.

زسلاو پروژه‌هایی مانند فیلم مستقل جوکر ساخته‌ی تاد فیلیپس را یکی از نمونه های این استراتژی می‌داند و از طرف دیگر مدیران ارشد برادران وارنر برنامه دارند تا یک شخص خلاق و مبتکر را که به کوین فایگی، مدیر مارول استودیو شباهت داشته باشد در راس مدیریت فرانچایزهای ابرقهرمانی این شرکت قرار دهند. این برنامه های جدید ظاهرا توجه بیشتری به واحد Warner Bros. Interactive Entertainment خواهد داشت.

درحالی‌که بخش سینمایی برادران وارنر با مشکلات متعددی روبه‌رو است، واحد بازی‌سازی این شرکت که استودیوهای با استعدادی مانند راک‌استدی، NetherRealm و Traveller's Tales را در اختیار دارد توانسته‌ است روند موفقیت‌های خود را در طول سالیان اخیر در سطح نسبتا مطلوبی حفظ کند. در سال‌های اخیر برخی از بازی‌های لایسنس شده از ابرقهرمانان مارول مانند Marvel’s Avengers بازخورد ناامید کننده‌ای از هواداران دریافت کرد، از سوی دیگر مارول توانسته‌ است تا با همکاری با اینسامنیاک گیمز آثار باکیفیتی مانند سری Marvel's Spider-Man را خلق کند.

لوگو WB Games، بخش بازی‌سازی برادران وارنر

مدیران جدید برادران وارنر سعی دارند تا با مدیریت بهتر و افزایش بودجه‌ی استودیوهای بازی‌‌سازی داخلی خود، فاصله‌ی موجود در رقابت بین این دو غول رسانه‌ای در صنعت سینما و تلویزیون را کمتر کنند. این شرکت در حال حاضر چهار بازی از دنیای کمیک های دی‌سی به‌نام‌های Gotham Knights، واندر وومن، The Wolf Among Us 2 و Suicide Squad: Kill the Justice League را در دست توسعه دارد. دیگر استودیوهای داخلی این شرکت مانند اوالانچ سافت‌ور نیز ساخت بازی‌هایی مانند Hogwarts Legacy را در برنامه دارند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، وضعیت نابسامان مدیریتی برادران وارنر در ماه‌های اخیر ادغام این شرکت با مجموعه‌ی Discovery و عدم اطمینان از آینده‌ی واحد Warner Bros. Games، باعث شده است تا استودیو ندررلم ساخت Mortal Kombat 12، نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی مورتال کمبت را به‌عنوان پروژه‌ی بعدی خود انتخاب کند. بسیاری از هواداران این شرکت در انتظار ساخت بازی Injustice 3 هستند، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که برنامه‌‌ریزی‌های تغییرات ساختاری جدید برادران وارنر، امکان توسعه‌ی این بازی را در آینده نزدیک را نیز فراهم کند.

بازی اکشن Gotham Knights در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Variety VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده