نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹

صحبت‌های کارگردان Horizon: Forbidden West درباره دنباله احتمالی آن

اخیرا کارگردان هنری بازی Horizon: Forbidden West درباره‌ی روایت داستان و ساخت دنباله‌ی احتمالی آن به بیان مطالبی پرداخت.

به‌نظر می‌رسد استودیوی گوریلا گیمز از هم‌اکنون ساخت دنباله‌ی بازی Horizon: Forbidden West را در نظر دارد. به‌تازگی ماتیس دی یانگ، کارگردان هنری این بازی در مصاحبه با وب‌سایت VG247 اعلام کرد همان‌طور که در روایت داستان Horizon: Zero Dawn سعی شده بود بر داستان نسخه‌ی دوم اشاره شود، داستان Horizon: Forbidden West نیز به‌گونه‌ای روایت شد و پایان یافت که امکان ساخت نسخه‌ی سوم فراهم باشد:

«این بازی [Horizon: Forbidden West] با یک پایان بزرگ و باز به اتمام می‌رسد تا ما یک بار دیگر بتوانیم موضوعاتی را برای بازی بعدی برنامه‌ریزی کنیم. داستان سری هورایزن پیرامون اسرار و رازها است. داستان هر نسخه‌ی این سری درباره‌ی کشف اسرار دنیای قدیم و زمان کنونی که رویدادهای بازی در آن رخ می‌دهند، است. درواقع داستان‌های قدیمی بسیاری وجود دارند که می‌توانند منجر به روایت یک خط داستانی جدید شوند تا رازهای جدیدی از آن‌چه قبلا توسعه داده‌ایم، ایجاد کنیم».

مبارزه ایلوی با Tremortusk در بازی Horizon Forbidden West

دی یانگ در ادامه توضیح داد که پایان بازی به‌گونه‌ای رقم خورد که تلاش الوی و همراهانش برای بازسازی اکوسیستم کره‌ی زمین و احیای آن بتواند یک نقطه‌ی عطف برای ساخت داستانی جدید باشد: «ما داستان‌هایی از گذشته و دوران Old World داریم که قابل استفاده هستند؛ بنابراین ما موضوعات زیادی برای ساخت داستان جدید داریم و باید بدانیم که قصد داریم داستان الوی را چگونه به تکامل برسانیم و در آن‌جا همه چیز را ترکیب کنیم».

بازی Horizon: Forbidden West هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده