// شنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳

شایعه: ترکیب گرافیک واقع‌گرایانه با تصویرسازی انیمه در Need for Speed جدید

جف گراب می‌گوید که برخی از المان‌های تصویری جدیدترین بازی Need for Speed با الهام از انیمه‌ها طراحی می‌شود.

براساس اطلاعات ارائه‌شده از سوی جف گراب در قسمت جدید برنامه GrubbSnax رسانه جاینت بمب، بازی Need for Speed جدید در Lake Shore City جریان خواهد داشت؛ یک شهر خیالی الگوگرفته از شیکاگو. جالب این‌جا است که به‌گفته‌ی این منبع، بازی مانند قسمت‌های قبلی مجموعه از گرافیک واقع‌گرایانه بهره می‌برد و در عین حال شامل اِلِمان‌های تصویری خاص با استایل انیمه‌ها هم می‌شود.

ظاهرا Autolog، هاب بخش مولتی‌پلیر بازی در این نسخه بازمی‌گردد. همچنین گویا نید فور اسپید جدید، امکان شخصی‌سازی خودرو با قطعات مختلف را به گیمرها خواهد داد. گراب گفت که استودیو Criterion Games به‌عنوان سازنده‌ی اصلی بازی می‌خواهد که رانندگی در Lake Shore به بازیکن‌ها احساس حضور در یک شهر واقعی را بدهد.

مدتی قبل تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی گزارش داد که استودیو Codemasters Cheshire با سابقه‌ی ساخت بازی Onrush و بازی DiRT 5 به کرایتریون گیمز در تولید بازی Need for Speed کمک می‌کند. این تیم باتوجه‌به خریداری کامل کدمسترز توسط الکترونیک آرتز، از چند ماه قبل تبدیل به یکی از استودیوهای اختصاصی شرکت EA شده است. در نتیجه تعجبی ندارد که استودیو Criterion Games هم قصد بهره‌برداری از تجربه‌ها و توانایی‌های اعضای آن را داشته باشد.

گراب در بخشی از صحبت‌های خود تاکید کرد که بازی نید فور اسپید برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. پس به نظر می‌آید که Need for Speed هم مثل برخی از مجموعه‌های شناخته‌شده‌ی دیگر، نسل ۸ را به‌صورت کامل رها کرده است.

در این بین مطابق اخبار بازی رسمی منتشرشده از سوی شرکت EA می‌دانیم که بازی ریسینگ مورد بحث قبل از شروع ماه آوریل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. پس فقط باید منتظر ماند تا زمان رونمایی رسمی از آن فرا برسد. البته الکترونیک آرتز امسال اصلا کنفرانس EA Play Live را برگزار نمی‌کند. در نتیجه واقعا مشخص نیست که چه زمانی و در کدام رویداد شاهد پخش نخستین تریلر آن خواهیم بود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده