نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۷

توضیحات سازندگان Sniper Elite 5 درباره سلاح‌های بازی در تریلر تازه

استودیو ربلیون با انتشار یک تریلر تازه جزئیات بیشتری از شخصی‌سازی‌ها و سلاح‌های بازی Sniper Elite 5 با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rebellion Developments یک تریلر مفصل از بازی شوتر مخفی‌کاری Sniper Elite 5 پخش کرده است. این تریلر جزئیات بیشتری از شخصی‌سازی‌ها و سلاح‌های بازی را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد که تلاش زیادی برای ارائه‌ی تجربه‌ی دقیق و بی‌نقص آن‌ها صورت گرفته است.

دانلود از آپارات

استودیو ربلیون برای توسعه‌ی Sniper Elite 5 با بروس کرامپتون، مورخ نظامی همکاری کرد تا آن‌ها را در ارائه‌ی یک تجربه‌ی دقیق از سلاح‌ها و وسایل نقلیه یاری کند. کرامپتون در ویدیو تازه توضیح می‌دهد که چگونه تیم توسعه‌دهنده ۱۰۰ها عکس از متغیرهای مختلف گرفته است تا جزئیات را به‌درستی اعمال کند. سپس گراهام گاترال، مدیر صدابرداری بازی بیان کرد که آن‌ها از سلاح‌های واقعی جنگ جهانی دوم برای ضبط دقیق صداها استفاده کردند. پس از آن نیز لارنس بارنت، طراح ارشد بازی جزئیات بیشتری از سازوکار شخصی‌سازی سلاح‌ها را به اشتراک گذاشت.

بازی Sniper Elite 5 به بازیکن‌ها این اجازه را می‌دهد که تقریبا تمام سلاح‌های موجود را شخصی‌سازی کنند. این کار را می‌توان در میزهای کار انجام داد که باید در نقشه‌ی بازی به‌سراغ یافتن آن‌ها رفت. میزهای کار در مکان‌های مختلف بازی قرار دارند و برخی از آن‌ها در مکان‌های خاصی مخفی هستند. بازیکن‌ها با استفاده از میز کار می‌توانند سلاح‌های خود را به ضمیمه‌های متفاوتی تجهیز کنند و اسلحه‌ها را مطابق سبک بازی دلخواه خود تغییر دهند.

بازی Sniper Elite 5 در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی که از همان روز عرضه روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد، بازیکن را به فرانسه در سال ۱۹۴۴ خواهد برد. کارل فیربرن، شخصیت اصلی بازی یکی از اعضای تیم تکاور ایالات متحده‌ی آمریکا است که باید یک پروژه‌ی سری نازی‌ها را خنثی کند. با پیش خرید بازی می‌توان به مرحله‌ی Target Fuhrer: Wolf Mountain دسترسی داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده