نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۸

نمایش مبارزات بازی Stray Blade در تریلر تازه

شرکت ۵۰۵ گیمز تریلر جدیدی از بازی فانتزی نقش‌آفرینی سوم-شخص Stray Blade را با تمرکز روی نمایش مبارزات پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Point Blank Games و شرکت 505Games با پخش یک تریلر به نمایش مبارزات بازی اکشن نقش‌آفرینی Stray Blade پرداختند. این تریلر سازوکار مبارزات بازی را مورد بررسی قرار می‌دهد که بازیکن‌ها می‌توانند آن را در اواخر سال ۲۰۲۲ در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر تجربه کنند. شما می‌توانید تریلر تازه بازی استری بلید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Stray Blade که اولین‌بار در رویداد گیمزکام سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اثری فانتزی در سبک نقش‌آفرینی سوم-شخص است که امکان رویارویی با شوالیه‌های دردسرساز و هیولاهای خشن را با استفاده از انواع شمشیرها برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. افزون‌براین، در این بازی با موجود کوچکی با نام بوجی همراه می‌شوید که به شما در ماجراجویی در دنیای Acrea کمک می‌کند؛ سرزمینی که بر اثر جنگ داخلی از هم پاشیده شده است.

تریلر بازی Stray Blade نحوه‌ی احیای بازیکن‌ها پس از مرگ را نیز نشان می‌دهد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی شباهت زیادی به بازی Kingdoms of Amalur دارد و باید دید که تا چه اندازه می‌تواند موفق عمل کند. درحال‌حاضر هیچ سخنی از زمان دقیق انتشار این بازی به میان نیامده است، اما این محصول در زمان عرضه در دسترس کاربران کنسول‌های نسل ۹ و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده