نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۹

ارائه جزئیات بیشتر از امکانات شخصی‌سازی بازی Saints Row در شوکیس آتی

استودیو Volition در اواخر ماه جاری در یک شوکیس تازه به بررسی سازوکار شخصی‌سازی در ریبوت بازی Saints Row می‌پردازد.

در سال گذشته بازی Saints Row جدید طی هفته‌های پس از معرفی سروصدای زیادی به پا کرد، اما این ریبوت جهان-باز طی ماه‌های اخیر کاملا در سکوت خبری فرو رفت. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد. ظاهرا استودیو ولیشن آماده است تا هیجان طرفدارها را پیش از انتشار بازی در چند ماه آینده افزایش دهد.

استودیو Volition اخیرا با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) شوکیس Ultimate Customization را برای بازی Saints Row برگزار می‌کند. همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، تمرکز این رویداد روی نمایش مکانیزم‌های بخش شخصی‌سازی بازی خواهد بود و بازیکن‌ها را با جنبه‌های مختلف آن آشنا می‌سازد.

بخش شخصی‌سازی یکی از مؤلفه‌هایی به‌شمار می‌آید که استودیو ولیشن بارها با انتشار تریلرهای گوناگون به نمایش آن پرداخته است. این توسعه‌دهنده حتی گفته بود که بازی Saints Row در بخش سفارشی‌سازی می‌خواهد روی دست آثار دیگر بلند شود. بی‌تردید طرفدارها می‌توانند در هفته‌ی آتی منتظر انتشار جزئیات جذابی از این بخش از سوی سازندگان باشند. بازی Saints Row در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده