نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰

انتشار بسته الحاقی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۳

استودیو سی‌دی پراجکت رد تأیید کرد که طرفدارها در سال ۲۰۲۳ می‌توانند مشغول تجربه‌ی DLC پولی و در دست توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 شوند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته الحاقی پولی سایبرپانک 2077 پیش از سال ۲۰۲۳ به‌دست بازیکن‌ها نمی‌رسد. شاید Cyberpunk 2077 از برخی جهات آن محصولی از آب درنیامد که بسیاری آرزوی آن را داشتند، اما به همان اندازه که انتشار بازی با مشکلات جدی مواجه بود، استودیو سی‌دی پراجکت رد در فکر اصلاح آن‌ها بوده است. این توسعه‌دهنده‌ی لهستانی می‌گوید که هنوز روی بهبود بیشتر سایبرپانک ۲۰۷۷ کار می‌کند. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی این بازی از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد و استودیو CD Projekt RED نیز تیم مسئول تولید آن را گسترش می‌دهد.

ظاهرا استودیو سی‌دی پراجکت برای توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی Cyberpunk 2077 به زمان بیشتری نیاز دارد. این توسعه‌دهنده اخیرا در نشست مالی سه ماهه‌ی اخیر خود اعلام کرد بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی سایبرپانک ۲۰۷۷ در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود که این انتظار طولانی احتمالا برای برخی از طرفدارها ناامیدکننده خواهد بود. استودیو CD Projekt RED اعلام نکرد که آیا این تنها بسته‌ی الحاقی بازی خواهد بود یا خیر. آن‌ها قبل از انتشار بازی گفتند که در آینده سایبرپانک ۲۰۷۷ درست مانند بازی The Witcher 3 میزبان دو بسته‌ی الحاقی پولی خواهد شد.

استودیو سی‌دی پراجکت در طول نشست مالی اخیر اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 بیش از ۱۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. درضمن فروش بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز از مرز ۴۰ میلیون نسخه عبور کرده است. استودیو CD Projekt RED درحال‌حاضر مشغول کار روی بازی ویچر تازه، نسخه‌ی نسل ۹ بازی ویچر ۳ و بسته‌ی الحاقی سایبرپانک ۲۰۷۷ است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده