// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸

اعلام آمار رسمی جدید فروش سایبرپانک 2077 و ویچر 3

سی‌دی پراجکت به‌صورت رسمی آمار فروش بازی‌های خود را به‌روزرسانی کرد تا متوجه شویم که فروش Cyberpunk 2077 و مجموعه‌ی ویچر به کجا رسیده است.

سری بازی ویچر شرکت لهستانی CD Projekt تا امروز در مجموع بیشتر از ۶۵ میلیون نسخه فروش داشته است. از بین آن‌ها بیشتر از ۴۰ میلیون نسخه فروش به بازی The Witcher 3: Wild Hunt تعلق دارد. از آن طرف با انتشار جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که مجموع فروش سایبرپانک 2077 از ۱۸ میلیون نسخه فراتر رفت. در نتیجه ویچر 3 وایلد هانت با اختلاف پرفروش‌ترین بازی استودیو سی‌دی پراجکت رد به شمار می‌آید.

آمار رسمی جدید اعلام‌شده توسط سی‌دی پراجکت، فروش بازی‌های نام‌برده تا از زمان عرضه تا ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ (۲۵ فروردین ۱۴۰۱) را نشان می‌دهد. در همین حین شرکت CD Projekt اعلام کرد که موفق به ایجاد دو تیم اصلی و جداگانه برای کار همزمان روی دو بازی AAA شده است. یکی از این تیم‌ها اکنون با آنریل انجین 5 به ساخت بازی جدید ویچر می‌پردازد و با استخدام بازی‌سازهای بیشتر در آینده گسترش پیدا خواهد کرد.

بسته الحاقی سایبرپانک 2077 و ادامه‌ی پشتیبانی از آن، بازی The Witcher جدید، نسخه‌ی نسل ۹ بازی ویچر 3: وایلد هانت، بازی جدید معرفی‌نشده از استودیو The Molasses Flood در یکی از مجموعه‌های متعلق به سی‌دی پراجکت، حالت تک‌نفره برای Gwent: The Witcher Card Game و ادامه‌ی پشتیبانی از بازی موبایل The Witcher: Monster Slayer پروژه‌هایی را تشکیل می‌دهند که شرکت CD Projekt طی سال ۲۰۲۲ با آن‌ها درگیر خواهد بود. البته که برخی از افراد حاضر در سی‌دی پراجکت رد مشغول انجام تحقیقات یا کار روی طرح‌های اولیه برای پروژه‌های معرفی‌نشده‌ی دیگر هستند.


منبع CD Projekt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده