نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰

رفع بسیاری از مشکلات Battlefield 2042 با به‌روزرسانی آتی بازی

کوین جانسون، مدیر بازاریابی Battlefield 2042 فهرستی از تغییرات کلیدی بازی پس از به‌روزرسانی بعدی را منتشر کرد که در هفته‌ی آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

پر بیراه نیست اگر بگوییم که بازی Battlefield 2042 استودیو DICE باتوجه‌به شروع فاجعه‌بار و کاهش پیوسته‌ی تعداد بازیکن‌ها عملکرد ضعیفی در بخش‌های گوناگون داشته است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هنوز کار توسعه‌دهندگان با این بازی شوتر اول-شخص تمام نشده است. طبق اعلام استودیو دایس، بازی بتلفیلد 2042 در هفته‌ی آینده میزبان به‌روزرسانی بزرگ ۴.۰ خواهد شد که بسیاری از مشکلات آن را برطرف خواهد کرد.

همان‌طور که کوین جانسون، مدیر بازاریابی دایس با انتشار توئیت‌های جدیدی توضیح داد، به‌روزرسانی 4.0 بازی Battlefield 2042 شامل بیش از ۴۰۰ اصلاح برای گیم‌پلی، رفع نقایص فنی و بهبود کلی کیفیت خواهد بود. از برجسته‌ترین اصلاحات این آپدیت می‌توان به تغییر مهارت‌های Rao و Pak، تغییرات اساسی در نحوه‌ی کارکرد Ribbon، متعادل‌سازی دوباره نبرد وسایل نقلیه به‌منظور افزایش هیجان آن اشاره کرد. فارغ از این موارد، به‌روزرسانی بزرگ بعدی تغییراتی را در نحوه‌ی کارکرد ضمیمه‌ی سلاح‌ها اعمال می‌کند تا تدارکات (Loadout) متنوع و جالب‌تر شوند.

با اینکه تلاش استودیو دایس برای پشتیبانی از بازی Battlefield 2042 شایسته توجه است، اما باید دید که آیا به‌روزرسانی ۴.۰ باعث بازگشت دوباره‌ی بازیکن‌ها خواهد شد یا خیر. شایعاتی نیز از عرضه‌ی رایگان بخش‌هایی از بتلفیلد 2042 در پی ناکامی‌های اخیر بازی در جذب گیمرها به گوش می‌رسد. با اینکه اتخاذ چنین رویکردی از سوی استودیو دایس چندان دور از ذهن نیست، اما بهتر است که تا زمان انتشار اطلاعات موثق انتظارات خود را کنترل کنیم.

بازی Battlefield 2042 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۷ از ۱۰ را دریافت کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم: «ارائه‌ی حس نوستالژی با پورتال، وجود هازارد زون و ساختار جدید آن برای مجموعه بتلفیلد سبب شد تا با یک محصول متفاوت در این مجموعه طرف باشیم؛ محصولی که ایده‌های سرگرم‌کننده و جدیدی را در خود جا داده است، اما عدم استفاده مناسب از پتانسیل‌های این ایده‌ها باعث شد که بتلفیلد 2042 نتواند آن‌طور که باید و شاید محصول سرگرم‌کننده‌ای برای کاربران باشد».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده