// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

پخش احتمالی تریلر جدید بازی Dead Island 2 در فصل تابستان

کالین موریاتی در قسمت جدید پادکست Sacred Symbols گفت که احتمالا طی فصل تابستان شاهد نمایش جدید Dead Island 2 خواهیم بود.

مدتی قبل شاهد انتشار گزارش تام هندرسون در رابطه با نزدیک شدن بازی Dead Island 2 به مراحل پایانی تولید بودیم و سپس شرکت دیپ سیلور اعلام کرد که در زمان مناسب سراغ رونمایی مجدد از آن می‌رود. حالا در جدیدترین اخبار بازی یک خبرنگار دیگر صنعت ویدیوگیم سراغ صحبت در رابطه با دد آیلند 2 رفته است. کالین موریاتی در قسمت ۱۹۶ پادکست Sacred Symbols که می‌توانید آن را در کانال یوتیوب Last Stand Media تماشا کنید، به مخاطب‌ها گفت که احتمالا در فصل تابستان شاهد پخش تریلر جدید بازی Dead Island 2 خواهیم بود.

موضوع وقتی جالب‌تر شد که فهمیدیم مطابق گفته‌های منبع او ظاهرا شرکت دیپ سیلور به عرضه‌ی بازی در ماه سپتامبر یا ماه اکتبر سال جاری میلادی فکر می‌کند. در نتیجه شاید پس از این همه سال، فقط حدود ۶ ماه تا از راه رسیدن دنباله‌ی بازی Dead Island باقی مانده باشد.

دیپ سیلور بخشی از شرکت Koch Media است و خود Koch Media به Embracer Group تعلق دارد. در ماه بهمن عده‌ای پس از دنبال کردن جلسه‌ی مالی Embracer از صحبت‌های مدیرعامل شرکت برداشت کردند که بازی Dead Island 2 قبل از تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) عرضه می‌شود. این وسط مطابق گزارش‌ها می‌دانیم که استودیو Dambuster، یکی از تیم‌های داخلی Deep Silver روی بازی Dead Island 2 کار می‌کند؛ درحالی‌که تیم سازنده‌ی محصول نام‌برده از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۴ تا امروز چند مرتبه تغییر کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده