نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

بهبود صداگذاری ریمیک بازی Dead Space با توجه به بازخورد طرفدارها

به‌تازگی یکی از اعضای تیم توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی Dead Space به توضیح دلایل ایجاد برخی از تغییرات در گیم‌پلی و صداگذاری سلاح‌های این بازی پرداخت.

به‌تازگی استودیوی بازی‌سازی Motive با برگزاری یک رویداد زنده، اطلاعاتی در مورد نحوه‌ی توسعه‌ی بازی Dead Space Remake را منتشر کرد. همچنین در این رویداد توضیحاتی پیرامون بعضی از تغییرات اعمال‌شده در این بازی به مانند صداگذاری سلاح‌ها برای طرفداران ارائه شد. به‌گفته‌ی استودیو موتیو، بخش صوتی و نحوه‌ی استفاده از آن برای ایجاد یک تجربه‌ی ترسناک برای تیم سازنده‌ی ریمیک Dead Space اهمیت بالایی دارد. از همین رو تیم سازنده صدای چند سلاح را مطابق با بازخوردهای طرفدارها تغییر داده است.

در همین راستا اخیرا مدیر انجمن استودیوی موتیو در ردیت گفت: «شنیدن تفکرات و دریافت بازخوردهای شما برای ما اهمیت دارد. هنگامی که تیراندازی با Plasma Cutter و Pulse Rifle را به طرفداران نشان دادیم، همگی به آن علاقه‌مند نشدند و تعداد اندکی از انتقادات به وجود آمد که نشان می‌داد این بخش هنوز هم می‌تواند بهبود یابد.

شخصیت بازی Dead Space

ما معتقدیم که بازخوردهای دریافت‌شده معتبر هستند و تیم توسعه با مطالعه‌ی نظرات برجسته‌تر، تغییراتی را در بازی اعمال کرد که فکر می‌کنیم تجربه‌ی بازی را بهبود می‌بخشند. بااین‌حال در نظر داشته باشید که هنوز توسعه‌ی بازی در حال پیشرفت است. احساس کردن قدرت اسلحه تنها با تجربه‌ی کامل بازی به‌دست می‌آید. زیرا نه‌تنها صدای اصلی سلاح شنیده می‌شود، بلکه تاثیر آن بر سطوح و محیط‌ها قابل لمس خواهد بود. شما متوجه خواهید شد که محدوده‌ی فرکانس Plasma Cutter برای تمرکز بیشتر روی لگد سلاح و بخش‌های دیگر متعادل شده است.

به‌طور کلی این اقدامات با احساسی که بسیاری از طرفداران از نسخه‌ی اصلی کسب کرده‌اند، بهتر هماهنگ می‌شود. شما هنگام استفاده‌ از Pulse Rifle می‌توانید ریتم آشفته‌تر و متفاوت با حالت فشرده‌ی نسخه‌ی قبلی را بشنوید. [در نسخه‌ی ریمیک] روی مقدار بیشتری از واکنش‌های محیطی و عکس‌العمل ذرات موجود بر سطوح مختلف کار شده است».

آیزاک کلارک در بازسازی دد اسپیس

پخش زنده‌ی بعدی سازندگان ریمیک Dead Space برای ماه مه برنامه‌ریزی شده است و بر هنر بازسازی تمرکز دارد. ریمیک دد اسپیس قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شود.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده