// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

اثر جدید سازندگان No Man’s Sky یک بازی جاه‌طلبانه خواهد بود

Hello Games مشغول ساخت یک بازی جدید است که IP تازه‌ای را به وجود می‌آورد؛ اثری که می‌خواهد به مانند بازی No Man's Sky این استودیو، جاه‌طلبانه باشد.

شان موری، موسس استودیو بریتانیایی Hello Games در گفت‌وگو با رسانه IGN سراغ صحبت راجع به بازی جدید خود رفت. موری اول از این گفت که اعضای استودیو همچنان می‌خواهند به گسترش بیشتر No Man's Sky و پشتیبانی از بازی ادامه بدهند. در عین حال این تیم از چند وقت قبل مشغول ساخت بازی جدید خود بوده است؛ اثری که موری آن را جاه‌طلبانه می‌داند و باور دارد که معمولا یک تیم در ابعاد هلو گیمز سراغ پروژه‌ای به بزرگی آن نمی‌رود.

این بازی‌ساز می‌گوید: «ما از مدتی قبل در پس‌زمینه مشغول کار روی یک اثر بسیار جاه‌طلبانه هستیم. این یک تیم کوچک است، اما دوست داریم به همین شکل کار کنیم. به مانند بازی No Man’s Sky، پروژه‌ای است که حتی اگر هزار نفر روی آن کار می‌کردند، باز هم انجام آن غیرممکن به نظر می‌آمد».

وی توضیح داد که نه ادامه‌ی پشتیبانی از بازی No Man's Sky روی ساخت این بازی جدید تاثیر می‌گذارد و نه توجه به پروژه‌ی مورد بحث قرار است منجر به توقف نو منز اسکای شود. همچنین جالب است که هر عضو استودیو Hello Games می‌تواند براساس انتخاب خود مشغول فعالیت در تیم سازنده‌ی هر یک از این ویدیوگیم‌ها باشد؛ تا افراد علاقه‌مند به نو منز اسکای روی محتوای بیشتر برای آن کار کنند و بازی‌سازهای هیجان‌زده برای پروژه‌ی تازه بتوانند وقت خود را روی این بازی جاه‌طلبانه‌ی جدید بگذارند.

بازی جدید استودیو Hello Games در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. در همین حین می‌بینیم که نو منز اسکای به‌لطف آپدیت‌های رایگان Sentinel و Outlaws بزرگ‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده