نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷

معرفی به‌روزرسانی جدید بازی No Man’s Sky با نام Outlaws

به‌تازگی استودیوی هلو گیمز با انتشار یک تریلر به معرفی به‌روزرسانی Outlaws بازی No Man’s Sky پرداخت که بخش داستانی و محتویات جدیدی را به بازی خواهد افزود.

به‌تازگی شان موری، یکی از توسعه‌دهندگان بازی No Man’s Sky در استودیوی هلو گیمز، در حساب توییتر خود به معرفی به‌روزرسانی بزرگ ۳.۸۵ با نام Outlaws پرداخت. با دریافت این به‌روزرسانی، بازیکنان به یک بخش داستانی جدید پیرامون گروه Outlaws و سیستم‌های جدید آن به‌همراه یک پایگاه فضایی جدید برای کاوش و ماجراجویی دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین یک سفینه‌ی جدید به‌نام Solar Sail Starship در این به‌روزرسانی جدید به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شود که بازیکنان از کنترل آن لذت خواهند برد.

طبق اطلاعات منتشر شده، برخی از مأموریت‌های جدید به‌روزرسانی Outlaws پیرامون شکار خلافکاران، قاچاق کالا، پاسپورت‌های جعلی و موارد جعلی دیگر هستند. در این نسخه مبارزات فضایی بهبود یافته‌اند و بازیکنان می‌توانند برای نخستین بار دسته‌ی Wingman را در مبارزات همراه خود داشته باشند و آن‌ها را ارتقا دهند. علاوه‌براین موارد، ناوچه‌های کهکشان‌نورد، مأموریت‌های Nexus، هجوم غارتگران سیاره‌ای و بسیاری موارد دیگر نیز در این به‌روزرسانی به بازی No Man’s Sky اضافه می‌شوند.

دانلود از آپارات

باتوجه‌به به‌روزرسانی‌های قبلی منتشر شده توسط استودیوی هلو گیمز، به‌روزرسان Outlaws بازی No Man’s Sky از امروز به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی No Man’s Sky قرار است در تابستان سال جاری عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده