// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲

عبور مجموع تعداد بازیکنان Weird West از ۴۰۰ هزار نفر

بازی Weird West که روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس گیمرها قرار دارد، تا امروز توسط بیشتر از ۴۰۰ هزار بازیکن تجربه شده است.

استودیو WolfEye به‌عنوان سازنده و شرکت Devolver Digital در مقام ناشر بازی Weird West اعلام کردند که این محصول از روز عرضه تا امروز در مجموع توانست بیشتر از ۴۰۰ هزار گیمر را مشغول تجربه‌ی خود کند. البته این به‌معنی فروش بیشتر از ۴۰۰ هزار نسخه نیست. زیرا نباید فراموش کرد که مشترک‌های گیم پس می‌توانند بدون خرید جداگانه‌ی این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس و پلتفرم PC مشغول تجربه‌ی آن شوند.

Weird West که روی کنسول‌های پلی استیشن هم در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد، فقط برای نسل ۸ عرضه شده است. در نتیجه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس صرفا نسخه‌ی نسل ۸ این بازی را با بکواردز کامپتیبیلیتی اجرا می‌کنند.

براساس جدیدترین اخبار بازی فهمیدیم که آپدیت 1.01 عرضه شده است تا رابط کاربری Weird West را بهبود ببخشد و ظرفیت ایجاد فایل‌های سیو متفاوت در نسخه PC را افزایش دهد. همچنین باید بدانید که دیروز شاهد آغاز نخستین رویداد زمان‌دار برای جامعه‌ی مخاطب‌های بازی بودیم. گیمرها در این رویداد مشغول مبارزه با مرده‌های بازگشته از زندگی شدند.

تیم سازنده به پشتیبانی از بازی Weird West با به‌روزرسانی‌های رایگان بیشتر ادامه می‌دهد. به همین خاطر رویداد Caged Ones، پشتیبانی از ماد، حالت Nimpossible و پک شامل محتوای جدید در آینده تقدیم گیمرهای بازی Weird West خواهند شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده