// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸

توسعه محتواهای جدید و هیجان‌انگیز برای Halo Infinite توسط Certain Affinity

صفحه رسمی استودیو Certain Affinity در توییتر نوشت که این تیم با روش‌های جدید و هیجان‌انگیز روی تکامل بازی Halo Infinite کار می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Certain Affinity از گسترش همکاری خود با استودیو ۳۴۳ اینداستریز برای تولید محتواهای جدید برای بازی Halo Infinite خبر داد. Certain Affinity در اکانت رسمی توییتر خود نوشت: «ما برای بیشتر از ۱۵ سال، بخشی از مجموعه‌ی هیلو بوده‌ایم. با افتخار اعلام می‌کنیم که در حال افزایش عمق ارتباط خود با 343 هستیم و به ما اعتماد شده است تا روی تکامل بیشتر هیلو اینفینیت با برخی از روش‌های تازه و هیجان‌انگیز کار کنیم. در سفرمان به ما بپیوندید».

این استودیو پشتیبان که ساختمان اصلی آن در شهر آستین ایالت تگزاس قرار دارد، از سال ۲۰۰۷ به ساخت بازی‌های مختلف از جمله هیلو، Call of Duty، دووم و Left 4 Dead کمک کرده است. در سال ۲۰۲۰ میلادی متوجه شدیم که استودیو Certain Affinity برای ساخت بازی Halo Infinite به استودیو 343Industries کمک می‌کند و حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که ظاهرا این‌روزها مایکروسافت وظایف بزرگ‌تری را به اعضای تیم نام‌برده می‌سپارد.

لوگو : Certain Affinity

رسانه ویندوز سنترال در ماه ژانویه گزارش داد که Certain Affinity احتمالا روی یک حالت جدید برای بازی Halo Infinite کار می‌کند. همچنین گفته شد که استودیو مورد بحث مشغول ساخت یک بازی کوآپ الهام‌گرفته از Monster Hunter برای ایکس باکس است. این بازی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، اما استودیو Certain Affinity به استخدام نیروهای گوناگون برای یک بازی معرفی نشده می‌پردازد که احتمالا IP جدید این استودیو است.

هیلو اینفینیت روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس کلود گیمینگ در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. فصل دوم این بازی از تاریخ ۳ مِی (۱۳ اردیبهشت) آغاز می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده