نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۳

اعلام تاریخ برگزاری رویداد Gamescom 2022 آسیا

گیمزکام آسیا از برنامه‌های خود برای رویداد سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد که طی ماه اکتبر در سنگاپور برگزار می‌شود.

با اینکه رویداد E3 2022 لغو شد، رویدادهای دیگری وجود دارند که جای خالی این نمایشگاه سالانه را پر کنند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که گیمزکام جزئیات جدیدی از رویداد Gamescom Asia را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. گیمزکام آسیا ۲۰۲۲ در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۳ اکتبر (۲۸ مهر تا ۱ آبان) در مرکز همایش و نمایشگاه سانتک واقع در سنگاپور پیگیری می‌شود و پس از برگزاری موفق اولین رویداد خود در اکتبر ۲۰۲۱ به‌سراغ دومین دوره‌ی آن می‌رود.

رویداد Gamescom Asia 2022 به‌شکل حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان به نمایش‌های زنده، نسخه‌ی دمو بازی‌ها و موارد دیگری دسترسی خواهند داشت. گیمزکام آسیا با یک نمایش آنلاین در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) کارش را آغاز می‌کند و سپس با برگزاری یک کنفرانس تجاری در تاریخ ۲۰ تا ۲۱ اکتبر (۲۸ تا ۲۹ مهر) و یک نمایشگاه در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۲ اکتبر (۲۸ تا ۳۰ مهر) ادامه می‌یابد. این رویداد نهایتا با یک نمایش آنلاین در تاریخ ۲۳ اکتبر (۱ آبان) خاتمه می‌یابد.

متخصصان و توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌های ویدیویی می‌توانند در تاریخ ۲۰ تا ۲۲ اکتبر (۲۸ تا ۳۰ مهر) به محل برگزاری رویداد گیمزکام آسیا ۲۰۲۲ دسترسی داشته باشند و طرفداران نیز از تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) امکان استفاده از بخش سرگرمی یا Entertainment Zone را خواهند داشت. نمایشگاه امسال میزبان سخنران‌های برجسته‌ای نظیر برندان مولیگان، رئیس بخش توسعه‌ی شرکت رایت گیمز، فوزی مسمار، طراح ارشد استودیو دایس شرکت الکترونیک آرتز و جرمی هینتون، رئیس بخش آسیای ایکس باکس خواهد بود.

مدتی قبل شاهد تایید برگزاری حضوری و آنلاین نمایشگاه اصلی گیمزکام 2022 در شهر کلن کشور آلمان بودیم. گیمزکام ۲۰۲۲ با برگزاری کنفرانس شب افتتاحیه در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) توسط جف کیلی شروع خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده