نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

پیشرفت گرافیکی Kingdom Hearts 4 در زمان عرضه با انتقال به آنریل انجین 5

بازی Kingdom Hearts IV به‌صورت کامل به موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ منتقل خواهد شد و در زمان عرضه، نسبت به تریلر رونمایی از کیفیت تصویری بسیار بهتری برخوردار خواهد بود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا بازی Kingdom Hearts IV در زمان عرضه کیفیت بصری بسیار بهتری دارد و از نورپردازی و جزئیات کلی بهبودیافته برخوردار خواهد بود. همان‌طور که رسانه‌ی ژاپنی Famitsu گزارش داد، تریلر معرفی بازی روی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 اجرا شده بود. بااین‌حال بازی کینگدام هارتس ۴ به موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 انتقال خواهد یافت که اخیرا شاهد انتشار آن بودیم.

رسانه‌ی فامیتسو پس از رویداد بیستمین سالگرد مجموعه‌ی کینگدام هارتس اظهار داشت: «بازی Kingdom Hearts 4 کاملا با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و کیفیت نورپردازی و جزئیات آن چند سطح بالاتر خواهد بود». این مجله‌ی ژاپنی در ادامه توضیح داد که وظیفه‌ی اصلی توسعه‌ی این بازی برعهده‌ی استودیو اوساکا شرکت اسکوئر انیکس، توسعه‌دهنده بازی Kingdom Hearts III است و یاسوشی یاسوئه سکان هدایت پروژه را در دست دارد. البته که خود تتسویا نومورا هم در تولید و عرضه‌ی آن نقش خواهد داشت.

فامیتسو ظاهرا به حضور نیافتن بازی Kingdom Hearts IV در هیچ یک از رویدادهای گیمینگ تابستانی ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ اشاره کرده است. البته این مورد تابه‌حال از سوی شرکت اسکوئر انیکس تأیید نشده است و بیشتر به گمانه‌زنی این مجله شباهت دارد. نظر به اینکه رویداد E3 2022 به‌طور کامل لغو شده است، طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از کینگدام هارتس ۴ در رویدادهای دیگر باشند.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده