نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۹

افت شدید تعداد بازیکنان همزمان Battlefield 2042 روی استیم

طبق آمار منتشر شده، تعداد بازیکنان همزمان بازی Battlefield 2042 روی پلتفرم استیم به زیر هزار نفر رسیده است.

الکترونیک آرتز پیش از انتشار بازی Battlefield 2042 به هواداران این سری وعده‌ی یک نسخه‌ی انقلابی با مکانیسم‌های کاملا جدید را داده بود. بااین‌حال این بازی شوتر و آنلاین از زمان انتشارش در ماه اکتبر سال گذشته با مشکلات فنی بسیاری مواجه شد. در ادامه باتوجه‌به عرضه‌ی محتویات کم، عدم به‌روزرسانی مناسب و پایداری مشکلات درکنار عدم توجه توسعه‌دهندگان به خواسته و اعتراض بازیکنان، جامعه‌ی مخاطبان بازی Battlefield 2042 بسیار ناامید شدند.

از همین رو جای تعجبی ندارد که تعداد بازیکنان این اثر روزبه‌روز با کاهش مواجه شود. به‌تازگی یکی از کاربران وب‌سایت ResetEra با مشاهده‌ی نمودار بازیکنان همزمان بازی Battlefield 2042 روی پلتفرم استیم متوجه شد که این تعداد به زیر هزار بازیکن کاهش یافته است. به‌طور دقیق‌تر و طبق آمار صفحه‌ی SteamCharts، تا ابتدای امروز تعداد بازیکنان همزمان این اثر تنها ۹۷۹ نفر بوده‌اند.

نمودار تعداد بازیکنان همزمان استیم بازی Battlefield 2042

(نمودار تعداد بازیکنان همزمان Battlefield 2042 روی استیم)

سازندگان بازی Battlefield 2042 قرار است به‌روزرسانی دیگری را در ماه جاری منتشر کنند تا بسیاری از مشکلات آن را رفع کند. همچنین طبق گزارش‌های منتشر شده انتظار می‌رود که فصل اول این بازی در تابستان آغاز شود. به‌گفته‌ی دایس، تیم پشتیبانی در حال اعمال تغییراتی در نقشه‌های مختلف بازی براساس بازخوردهای بازیکنان است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده